ik heb sinds 2 dagen een xbox met 3 spelletjes. Dead or Alive 3, Amped en Rallisport championship. maar ik zat te bedenken welk spel ik nu ga kopen. Hebben jullie een suggestie? ik zat zelf te denken aan: - MotoGP - Halo - Unreal Championship - LOTR 2
Zucht .......... Halo moet erbij...die zou er gewoon standaard bij moeten. Dus eerst Halo en dan zien we wel weer verder.
Xbox Live!!!!! Als je tenminste breedband en een credit card hebt... Anders zou je voor Halo moeten gaan.
*zucht* hier zijn al zoveel topics over je kan ook de zoekfunctie gebruiken welk spel het meest word aangeraden. maar goed Halo is gewoon de beste ja kan niet zonder
Halo., beste graphics, goed verhaal en vette multiplayer. Wirdt nog leuker als je over internet speelt. Halo moet je gewoon hebben, daar mag je niet twijfelen
Ik zou ook motogp doen. vooral door de live compatibiliteit en het is gewoon een supergaaf spel! Halo is ook wel cool, maar zo kort.
Opsomtopic Als je een nieuw spel wilt gaan halen surf je ff terug naar www.xbw.nl en ga je daar alle reviews doorlezen... Er zit er vast wel 1 tussen die je aanspreekt case closed