Ik ga over 2 weken een box kopen maar welk spel raden jullie me aan? nou weet ik dat meer dan de helft HALO! gaat roepen, maar ik hou nie zo van die toekomst spellen, ik hou meer van realistische spellen of spellen met een beetje humor er in. bedankt!
hmzz project gotham racing of rally sport challenge zijn volgens mij een lust voor het oog en alsnog realistisch. maar ik heb als eerste game halo gekocht
ik heb ook oddworld besteld omdat het een very fun game is oddworld maar niet echt realistisch dan kun je beter een race sim kopen zoals rallysport chalange
Ik heb PGR ook als eerst erbij gekocht (heb nu nog steeds 1 game) en het spel is erg cool alleen heb ik soms het idee dat het remmen een beetje nep gaat beetje te. Het is ook erg houdbaar je speelt m maar niet zomaar uit. Als ik weer zou moeten kiezen koos ik m ook.
Ik heb ook als eeste PGR gekocht, maar omdat ik er jammer genoeg niet echt mee verder kwam maar na een week THPS3 gekocht.. ik denk dat ik die liever als eerste had gekocht...
- PGR ( project Gotham Racing) (AANRADER !! ) - Rallisport challenge - THPS 3 - Amped - DOA 3 (dead or Alive 3 ) zeker goede games die volgens mij volgens jouw criteria ( ) voldoen.
Wat je vast wel bij alle andere berichtjes hebt gelezen, is dat Project Gotham Racing wat voor jou is. Realistische omgevingen en auto's, maar toch wel een beetje 'lekker' arcade. Ik heb PGR nu een maand, je bent er echt wel even zoet mee het is gewoon een vet spel. Vooral het winnen van auto's is een genot. Succes ermee (je kan eigenlijk geen miskoop maken op de xbox slijm slijm ) SijmeZ
ik zou zegggen..............halo nee grapje. Als je wacht tot 7 juni kan je misschien spiderman kopen.