Ik heb ze alledrie PS2 voor GTA3 gekocht. Xbox voor Halo. GameCube voor Mario en straks Metroid en Zelda. Maar ik vind eigenlijk dat de poll had moeten zijn: welke van de VIER heb jij? Dreamcast lives forever!!!
dreamcast was zekere een nextgen console, de 1e zelfs. tegenwoordig hoor je ps3 xbox2 en GC2 als nextgen aan te duiden. ik heb zelf een GC, een vriend van me heeft de xbox, een ander dreamcast en ik ken niemand met een ps2.....
Natuurlijk, heb ik ook aan Dreamcast gedacht... Maar die is niet meer in produktie.... Want dan kan je de GBA er bijvoorbeeld ook bij doen...
Ik heb ze alledrie. Xbox: Heb ik op de release-date (14-03-02) gekocht voor Project Gotham Racing, Halo. PS2: Heb ik op de release-date (24-11-00) gekocht voor MGS2 en GTA3. Gamecube: Heb ik twee dagen voor de release-date (01-05-02) gekocht voor Mario Sunshine, Pikmin, Zelda.
alleen maar het xdoosje..... damn! waaar halen jullie het geld vandaan voor 3 consoles... en dan ook nog es (minstens) een xtra controller +games...
geen idee.. voor mij zou het onmogelijk zijn, zelfs als ik het geld had.. maar gamecube kwam op 3 mei uit..
Officiel kwam de Gamecube op 3 mei uit, maar in rotterdam was hij 1 mei al te krijgen. Ik heb hem toen bij discovery gehaald ze kregen er maar 35 en er waren er al 32 op resevering verkocht. Ik kon gelukkig nog net de laatste zwarte cube krijgen.
Ik heb er 2, de Xbox en de GC daarnaast heb ik een DreamCast, een GBA, een (defecte ) GameGear en een Sega MegaDrive