Welk XBOX spel zit er beter uit dan Rogue Leader?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wika, 20 apr 2002.

1. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren was de dag dat ik EINDELIJK mn XBOX ging halen bij de MM. Maar wat zag ik daar? Een GameCube met ROGUE LEADER.. En sorry hoor.. Ik ben een zware XBOX-fan, maar mn mond viel toch wel enigszins open na het zien van Rogue Leader. Tering wat een detail! Tuurlijk dat heeft HALO ook, maar zo gedetailleerd?!?!?! (behalve het eerste level nog onboard) Welk spel op de XBOX ziet er beter uit dan Rogue Leader op gebied van detail?!

Ik denk zelf:
    DOA3 en Wreckless

Nu jullie.. 8)

2. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Iig Spiderman the Movie zoals IGN al heeft gezegd. Ik denk dat de gamecube en xbox ook aardig bij elkaar blijven qua graphics. De één doet dat net beter en de ander en andersom. Maar ronde 'Spiderman the movie' heeft de xbox gewonnen, kijken wat ronde 2 gaat doen wanneer die er is. Ik denk dat het met de gamecube altijd maar minimale verschillen zullen zijn.

Owh ik zie dat ik niet geantwoord heb wat je vroeg. Maar idd DOA3 is erg goed, rally ziet er voor zijn soort ook super uit op deze console. Maar niet alles vergelijkbaar.
    Ik vind zelf dat Rogue wel erg veel dezelfde textures gebruikt, alles lijkt zo op elkaar in de levels (ik heb het niet ingame gezien alleen plaatjes dus misschien dat ik onzin praat).

Laatst bewerkt: 20 apr 2002
  3. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat komt pas overn half jaar.........

5. markorius

markorius Guest

De gamecube is niets bijzonders qua graphics, gewoon goed geprogammeerd.
    Zelfs spellen als crimson sky's zien er zeker zo goed uit als rogue maar of de gameplay ook zo goed zal zijn als ik had gelezen van rogue?

6. Rookstar

Rookstar X-perienced gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Degenen die Rogue Squadron 1 hebben gespeeld weten dat het spel best snel saai kan worden.

Dat is ook het commentaar bij RL. Het wordt snel saai. Het spel valt heel veel in herhalingen.

Grafisch is het supermooi, maar LucasArts heeft gezegd dat de xbox dat niveau ook makkelijk aankan. Ze gaan hem echter niet porten, omdat ze voor elke console andere games willen maken en niet lompweg naar alle systemen willen porten, zoals EA bijvoorbeeld doet.

Wij krijgen KOTOR. Die is trouwens wel veeeeel mooier dan RL :)

7. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    KOTOR?!?!? SCREENIES PLZ!!!!!!! :9

8. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor screenies kijk Hier

Laatst bewerkt: 20 apr 2002
  9. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Rogue Leader I op de pc wel goed maar idd weinig variatie in de gameplay, altijd achter de vijand aan gaan of een vriendschappelijk tuig verdedigen/begeleiden, Resident Evil ziet er dan wel weer zeer lekker uit op GC, maar dat is dan ook de enige die tot nu toe mij kan interesseren ook de reden waarom ik de xbox gekozen heb meer my kind of games

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, ik vond RL1 wel heel erg leuk, maar snel saai..

Voor kotor screens moet je natuurlijk HIER zijn :)

11. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf gespeeld met de cube...die star-wars game ja en wave race blue storm, wave race viel tegen qua graphics, alleen het water was mooi gedaan...star wars was goed, maar zoals hierboven al geschreven veel herhaling.

op de xbox games die dezelfde graphics hebben of deze overtreffen...RSC, PGR, PROJECT EGO, HALO (ook erg veel detail, kijk maar eens naar het gras onder je voeten...elk grassprietje zie je !), DOA3, ENCLAVE, STALINGRAD, STRIDENT the shadow front, SPIDERMAN, SPLINTER CELL, CRIMSON SKIES, THPS3,en zekers NHL 2002 !!

maar goed het zijn allemaal verschillende game genres, ik zou zeggen lees op IGN.com eens de review van NHL 2002, ook al hou je niet van ice-hockey...get gaat nu even over de graphics en die zijn SUPERB niet normaal in deze game !

Als EA nou ook eens zoveel aandacht aan de graphics had besteedt in F1 2002, dan was ik beter af, want ik hou zelf niet van ice hockey...daarentegen des te meer van Formule 1 !! ;)

12. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    Check bijvoorbeeld deze screenie:
    http://www.teamxbox.com/screenshot.php?sid=4406&gid=338

check de grond, de grondtextures van Rogue Leader zijn DUIDELIJK gedetailleerder..

btw: niet om XBOX af te kraken, geen GC bij mij in huis, maar is dit toch strange, waarom niet die vette textures in KOTOR?!

Ook moet ik zeggen dat diezelfde gedetailleerde textures wel te vinden zijn in bijvoorbeeld SHREK en RSC.

Ik doel eigenlijk met dit verhaal op HET FEIT dat de meeste developers niet de volle power van de XBOX benutten.. Daar snap je de stront toch niet van?!

13. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik heb het ook gezien bij de MM, en ik vond het nou niet echt geweldig hoor die graphics, zag er leuk dat wel, maar niks bijzonders.

Bij de MM staan van die xboxen met van die klote tv schermen en ik dacht demo units.
    Ik heb zelf nog geen xbox, (over een paar weekies wel, nog effe sparen:9 ) maar ik heb het wel vaak bij een vriend gespeeld met een normale tv en daar zag het er veel mooier uit dan die MM schermpies.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    KOTOR komt pas met de herfst uit.. geduld :)

15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ze willen de games zo snel mogelijk uitbrengen, dan maar wat minder detail ! maar ik wet zeker dat dat snel gaat veranderen met de komst van de cube en de xbox, gamers kopen niet zo'n geavanceerd console om dezelfde shit als op de ps2 voorgeschoteld te krijgen !

ps. ik doelde hierboven bij NHL 2002 puur even op de details he...reflecties in het ijs e.d. en nogmaals HALO is op dit gebied ook een topper !

16. Quen

Quen XboX LiVe

Leuk Bevonden:
    0
    Zo KOTOR ziet er wel vet uit !!! die moet ik hebben in de Herfst Ckers Weten

Latersz

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    opzicht is de gamecube prima console.

vroeger toen de naam van de xbox en de naam van de "dolphin" officieel bekend werd was ik nog vooral gamecube fan, maar later toen de info over de games kwam viel de gamecube af. die games vallen niet in mijn straatje, en dat heeft de xbox wel.

18. Wika

Wika XBOX BrDa

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk ben ik dr 1 vergeten:
    BRUTE FORCE, dat ziet er naar mijn mening ZWAAR beter uit dan RL2 van de GameCube op het gebied van texturegebruik ziet het er wat bumped-mapped'er uit.. Als de developers graphisch ff wat afkijken van BRUTE FORCE dan gaat de XBOX het duidelijk MAKEN! }:]

19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet die vette textures in KOTOR?
    Die screens rulen juist echt en t komt voorlopig nog niet.
    Grafisch wordt KOTOR de bom, begrijp niet wrom jij denkt van niet.:confused: Anyways, ik ben wel klein beetje jaloers op RL maar er is iets ergers.....Bountyhunter voor PS2 en GC!:mad:
    Das gewoon kut, die mot ik ook en ik wil geen xtra console...
    KOTOR wordt beter en is RPG maar Bountyhunter wordt ook :9

20. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina