Hey, Ik ben pas 9 dagen een owner van een Xbox.. In mijn signature kunnen jullie zien wat ik al heb.. Ik kan vandaag 170 euro opmaken.. Ik ga een DVD Kit van 30 euro kopen.. Dus ik heb nog geld voor 2 games...ANY suggestions??? Ik dacht aan Blinx en Hitman2 ..ik had ze alvast in mn signature opgenomen, maar ik heb ze net weer weggehaald.. Want ik twijfel...zeg maar welke games jullie aanraden.. Ik hou van alles behalve rpg..
volgens mij zijn er niet eens rpgs voor xbox.... (behalve morrowind dan) ik raad aan halo en dan hitman.... ja blinx heb ik nog niet echt gespeeld dus ik weet niet of die wel echt zo goed is.... schijnt van wel.... maar ja ik weet niet of je van singleplayer platform houd...
Ik hou van single platform.. Maar hoe zit het met TimeSplitters 2, NFS HP2, Transworld Snowboarding...zijn die games verslavend ??
timesplitters moet je zeker halen maar die schijnt niet echt beschikbaar te zijn door bugs waarn iemand last van heeft ofzo
NFS is heersend, Timesplitters 2 heb ik op de Gamecube gespeeld en was daarop zeker de moeite waard, en transworld snowboarding heb ik helaas niet gespeeld.
TimeSPlitters ligt niet meer in de winkel hoorde ik op forum door alle bugs?? W8 anders op Splinter CEll
mi gado doekoe de..... maar ja kijk gewoon of je ts2 kan vinden en anders neem je gewoon hitman of blinx maar halo moet je cker hebben....
Doekoe is er ja Thnx voor al die games die jullie aanraden...mijn keuze valt zeker op Hitman2...en game nr 2 denk ik nog over na....