ligt eraan tegenover welke vijand je komt te staan en met welke hoeveelheid ze zijn en of ze shields hebben of niet dus... moeilijk te beantwoorden
Pistol, 3 schoten en je bent dood en me 2de gun is altijd anders bv. sniper/shotgun/rocket maar me eerste gun moet me pistol zijn.
Moet je mij eens zien snipen met een rocket launcher. Mensen vinden het niet leuk meer als ik met een rocket launcher rond ren... Dan ben ik niet meer te stoppen. En anders vind ik het ook leuk om rond te rennen met een Shotgun en een pistool. Een paar granaatjes erbij om het compleet te maken. Waar ik een hekel aan heb zijn die alien wapen... Zodra je geraakt word, raak je in een soort lock, waar je bijna niet uitkomt.
je bedoelt de needler? ja, die gebruik ik vaak en het pistooltje.... in singleplayer multiplayer: sniperifle en plasmarifle
Dan speel je tegen noobs die niet raak kunnen schieten. Want die alien wapens zorgen er ook voor dat je minder goed kunt bewegen.
In singelplayer het lieft een shotgun, en in multiplayer is sniepr wel errug vet. Maar dat is ie ook in singleplayer, alleen dan is een shotgun handiger.
Dat lock(stun) wapen is btw plasma rifle,en het ligt eraan wat ik gebruik welk lvl multi of single welke tegenstander en welk beest... Plasma pistol is een super wapen,vooral de melee attack en de opgeladen blast,schiet je af,is je wapen even overloaded melee attack en dan nog zo'n schot,dodelijk! en als 2de wapen,in bijvoorbeld een buitenlvl een sniper en in een binnenlevel shotgun of RL
Pistooltje is zowat het enigste wat ik gebruik in MP, en af en toe sniper rifle, afhankelijk van het level waarin ik speel. Maar pistooltje is echt geweldig, 3 a 4 schoten en je bent dood, tenminste, als je op het hoofd schiet
Assault rifle en plasma rifle, en als de shotgun in meer levels aanwezig was de shotgun i.pv de assault rifle
Ligt er maar aan of het een binnen of buitenlevel is en het ligt er ook aan welk ras het is, voor de flood gebruik ik hele andere wapens dan de covenant, Flood: meestal shotgun; assault rifle Covenant: meestal pistol en plasma rifle
dit is eigenlijk een moeilijke vraag want zoals in het begin van deze treadht al vermeld werd gebruik ik ook de soort wapens naargelang de situatie ik me in bevind. In bv. de Final Run op het laatste van Tha two Betrayels gebruik ik eerst een ghost om die rocket flood te killen en daarna schakel ik bijna iedereen uit met mijn sniper. Dan ga ik met een ghost tot aan de banshee's en dan... komt het leukste: de laatste gruntiees uitschakelen en die vervelende Wraiths bombarderen.