welke 360 game?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Atton, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, ik wist niet waar ik dit zou moeten plaatsen, dus dacht doe het maar hier.

7.849
    hey mensen, ik vroeg mij af welke game ik zou kopen, ben opzoek naar een redelijk nieuwe game die mij aan mijn behoeften kan voldoen. Ik houd voor een groot gedeelte van Shooters en RPG's, maar ben me nu ook aan het verdiepen in Race games.

Games die ik al heb:
    - Saints Row
    - Forza 2
    - Gears of War
    - Rainbow Six Vegas
    - Rainbow Six Vegas 2
    - Project Gotham Racing 3
    - Need For Speed Carbon
    - Lego StarWars Complete Saga
    - Devil May Cry 4
    - Dead Rising
    - Hitman 4 Blood Money
    - Lord of the Rings: Battle for Middle-Earth 2
    - The Godfather
    - GTA IV
    - Naruto Rise of a Ninja
    - Guitar Hero III
    - Pro Evolution Soccer 6
    - Burnout Paradise
    - Lost Odyssey
    - The Orange Box
    - Army of Two
    - Call of Duty 4
    - Call of Duty 3
    - Halo 3
    - Viva Pinata
    - The Elders Scroll Oblivion
    - Mass Effect
    - Assassin's Creed
    - Bioshock
    - Command and Conquer 3
    - Blue Dragon
    - Battlestations Midway
    - Tony Hawk's Project 8
    - Marvel Ultimate Alliance
    - Splinter Cell Double Agent
    - Tenchu Z
    - Battlefield Modern Combat
    - The Darkness
    - Lost Planet
    - Spider-Man 3
    - Crackdown

als iemand mij verder zou kunnen helpen die zou mij erg blij kunnen maken :D

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Kerel zo'n topic gaat natuurlijk niet werken.
    Maar om toch serieus antwoord te geven: 1jun komt Race Driver GRID uit en dat wordt écht de bomb. Het is een kruising van PGR+Forza+Burnout. Need i say more?

Maar zonder dollen, je topic wordt binnen nu en 5min wel geclosed.. en er is al een ander topic voor "welke game moet ik kopen?", namelijk http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=110615

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij,.. heb alle echte toppers in hun genre al (COD4, RSV2, Halo3, Forza2, Oblivion, Lost Oddyssee) ik ga denk ik maar wachten op Ninja Gaiden 2 en tot die tijd mn geld maar spenderen aan wat nieuwe controllers ofzo

PGR4 is misschien nog wel wat voor je maar persoonlijk vind ik die minder dan Forza

*edit* Race Driver is idd ook wel een goeie, ik heb m voor 32 euro gepreordered bij gamehubs, ziet er erg goed uit voor een raccegame

4. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een Welke Game Moet je kopen? topic is er nog niet...dat topic gaat over welke game je van plan bent te gaan kopen en waarom...zit toch duidelijk een verschil in.

en GRID vind ik niet echt iets voor mij, het is ook niet de bedoeling om meteen allemaal racegames te gaan kopen, want merk wel dat ik met racegames echt niet langer dan 20 min wil spelen, en dan vind ik 60 euro voor een nieuwe game iets te veel.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je sowieso al niet voor race games gaan, Dirt is wel een hele gave game en heb ik me lang mee vermaakt en heb nog steeds spijt dat ik hem heb verkocht....

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor dit soort vragen hebben we deze topic. Dit wordt op deze manier een opsomtopic. Iedereen heeft een eigen mening over een spel en daarom is het beter dit soort vragen gewoon centraal te houden. Gebruik volgende keer even de zoekfunctie. Deze gaat nu dicht.

-Slotje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina