welke auto's zijn het best in sega gt

Discussie in 'Algemeen' gestart door MrLaurens, 17 nov 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    naja, ik heb een volledig getunede peugeot 206, en nog 2 brikken die ik gewonnen heb(die verkoop ik denk ik).

ik heb net ook de dodge charger verkocht voor 55.000

heb nu nog 50.000 in kas, welke bak kan je heb beste halen als je dit bedrag hebt?

(ik heb dit extra niet in cheats/help gepoot omdat meer mensen hier voordeel uit halen)

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lotus Esprit V8 (2002), en dan hou je nog geld over ook :)

3. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    ja, jongens,

Ik heb een Catterham en die is echt vet.
    De handling is wat minder, maar trekt wel lekker

4. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    idd de lotus espirit! daar win je zowat alles mee totdat je de ford gt's krijgt. en die catterham die win je ergens op het eind van seizoen 1. daarmee wordt je de koning van drag-race.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals ik net al zei in andere sega gt topic :+ "

Hmm ik ben lekker bezig nu, heb een NSX R '02 en een Ford GT. Beide top autootjes met nog n miljoen aan credits op de bank.. Ben nog niet eens zo lang bezig.

Heb vrij weinig auto's gehad, begonnen met Punto Abarth, daarna een Honda S2000 en daarna de NSX R '02. Andere gewonnen auto's allemaal meteen weer verkocht voor flink wat poen.

6. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    tip: verkoop je auto's niet!! gewonnen auto's kan je niet meer terugkopen en daar ga je later echt spijt van krijgen!! ik wel iig! ik probeer nu zoveel mogelijk auto's te krijgen en op te voeren. gewoon event races blijven rijden dan heb je ze zo bij mekaar verdient. kies gewoon de honda integra helemaal opgevoerd en ga schadeloos event races rijden en je hebt per race 24.000 erbij!!

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ehm mjah ik vond 500.000 voor een van mn concept cars toch vrij netjes :+ Waarom zou ik die gewonnen auto's niet verkopen?

8. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nou vind je het niet leuk dan om veel auto's te hebben? die concept auto's vin ik wel lache allemaal. en je kan ze niet meer terug kopen!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eh nee ik wil gewoon geld :)

10. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    jah, ik verkoop de meeste gekregen auto's ook, zoals de dodge charger, 400 pk.

leuke bak ja, alleen met die 400pk en achterwielaandrijving slip je alle kanten op bij het wegtrekken, ik heb em verkocht voor 55.000

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja ik ook zoiets. Heb net seizoen 1 uitgespeeld, dacht eerst dat dat het einde van de SEGA GT mode was :+ Gelukkig kwam daar seizoen 2.. Hoewel seizoenen zijn er eigenlijk?

12. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    in een jaar 4

lente
    winter
    herfst
    zomer

dat is de goede volgorde :D

edit: sega gt 2002 is een toppie game, zekers kopen voor de mensen die heb niet hebben. tenzij je racen haat, of auto's)

Laatst bewerkt: 17 nov 2002
  13. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu voor de 3de keer opnieuw begonnen bij Sega GT 2002, gewoon omdat ik die gewonnen auto's verkocht had nu hou ik ze allemaal bij.
    Ik trek ook geen foto's meer men muur hong vol met men Punto en ik wou men Supra aan de muur maar je kan geen foto's verplaatsen wat ik best kut vind.
    De eerste keer opnieuw begonnen omdat die Pug 206 een strontkar is en hij helemaal naar de klote was hij ging gewoon niet meer voorruit.

14. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wrom zou je je gewonnen bakken houden??????????????????????????????????????????

15. Atavus

Atavus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zelf begonne met een Punto abart. daarna een heerlijk opgevoerde Lotus Elise. en toen overgestapt op een fantastiche nissan Skyline GT-R. die laatste is super... getuned tot 552 pk. en gaat over de 300 dan :)

met die bak hou ik het nog steeds uit in alle races :)

16. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hmm ben op dit moment nog lekker in de weer met mijn 206'je.. Ok alle opties die je maar kan verzinnen zitten er ondertussen al op..

17. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ey japy, jij ben dus al 3x overnieuw begonnen he?? kan je nu nog de caspita en de ford gt winnen bij event races?? ik nml niet!!! ik begrijp niet waarom maar t is wel zwaar klote!!

18. Japy

Japy Sega

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was het bij de official races, als je die wint komt er soms dat je een bepaalde auto kan kopen.
    Volgens mij was het dat maar ben niet zeker.

19. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt maar daar staan de ford gt en de caspita niet bij. doe win je met event races. dat heb ik dus de 1e keer gedaan maar nu ik het voor de 2e en zelfs 3e keer speel zijn ze weg bij de 1st price. er staat nu gewoon een beker ipv de auto!!

20. Bertjan123

Bertjan123 Aaii

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels een garage met 6 gewonnen auto's. En ik wil ze allemaal houden. Ben begonnen met een 206 maar dat is 3 keer niks. Heb toen een Renault Clio V6 24V gewonnen en die opgevoerd naar 469 PK. Hier win ik rustig alle event races mee, maar op het moment dat ik een rijbewijsje haal win ik geen event races meer. Die andere gasten zijn te snel. Heeft het zin die Clio nog verder op te voeren of moet ik even terug naar die save game (waar ik nog geen rijbewijs had) en dan wat poen gaan verdienen voor een nieuwe en snellere auto die ik daarna weer lekker kan gaan tunen? Zodat als ik mijn rijbewijs haal gewoon lekker mee kan scheuren met die andere gasten in event races.

Deel Deze Pagina