Naar aanleiding van een SEGA GT 2002 thread en een daaropvolgende discussie over camera standpunten wees Cyberlaui mij op het maken van een poll die hier te vinden is
Nou, het is mooier en realistischer om in de auto te zitten. Dat maakt het net echt. Buiten de wagen is alleen makkelijker, en daar kies ik dan vaak ook voor. Moet maar eens veranderen
CMR3 incar, de rest speel ik vanaf de 'achtervolgingscamera'. Maar als je echt snelheidsgevoel wil hebben moet je bumpercam pakken
Heb altijd out-car view. Behalve bij F1. Ook als ik wel eens zin heb doe ik in-car view ook weleens, maar niet vaak iig
Bij incar-view bots ik altijd overal tegen. Dat zal waarschijnlijk wel aan mij liggen, maar ik wil mij amuseren en voor mij is dat steeds de chase-camera.
Ik speel race games ook meestal met de achtervolgings camera. Je hebt dan vaak een beter overzicht en je ziet ook iets van de graphics van de auto, tevens zie je beter als er een andere auto naast of achter je zit zodat je die makkelijker een duwtje kan geven. Het nadeel is dat je wel iets minder het gevoel van snelheid hebt en dat die auto zeker als het dak hoog is nog al een voor het beeld kan zitten waar je net wilt kijken.
Ik vind de in car view meestal een heel slecht overzicht geven en dat is echt niet realistisch. Als ik in mijn auto zit heb ik ook een goed overzicht door het aantal graden wat je kunt waarnemen, vaak komt dat niet goed over in games . Daarom koes ik voor in car view. Alleen nfs hot persuit 1 op de pc had het wel erg goed voor elkaar en daar kun je dan ook de in car view kiezen.
achtervolgingscam! Sure Thing! Is gewoon veel fijner... dat van die snelheid klopt niet hoor Niet als je het goed doet tenminste
Ik ga altijd voor de bumper-cam. Bij de andere camera posities krijg ik het gevoel dat de game langzamer wordt.
Tot het moment waar het echt moeilijk wordt speel ik altijd incar. Daarna gewoon chasecamera, veel makkelijker imo. Bij Rally heb ik sowieso een chasecamera, veel te weinig overzicht met al die bochtjes. Heb dus niet gestemd, doe het alletwee.
Ik speel altijd incar om een zo realistisch mogelijk beeld te hebben, bij f1 2002 speelik wel onboard camera incar is nietduidelijk
in-car cker weten moet wel een beetje het gevoel hebben dat je snel gaat toch bovendien rij ik dan juist veel beter, omdat je dan veel beter voelt wat je auto doet, snappie? en als ik moet kiezen tussen in-car view met of zonder dashboard dan kies ik voor zonder.. dat vind ik altijd zwaar irritant
Om m'n wagen een beetje fatsoenlijk door alle bochten te manouvreren moet ik toch echt de out-car view hebben...
incar geeft mij het meeste gevoel van snelheid en moet zeggen dat bij sega gt 2002 de besturing heel goed aanvoelt net zo goed als bij gt3 alleen zijn de graphics bij de xbox veel beter.