Welke camera view gebruik jij bij racegames?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 19 nov 2002.

?

Welke camera view gebruik jij bij racegames?

  1. In-car view : Snelheid op en top!

    86 stem(men)
    48,3%
  2. Out-car view: Ik heb graag overzicht en houd er van om met een slakkegangetje over het circuit te ri

    92 stem(men)
    51,7%
  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Naar aanleiding van een SEGA GT 2002 thread en een daaropvolgende discussie over camera standpunten wees Cyberlaui mij op het maken van een poll die hier te vinden is :)
     
  2. MrLaurens

    MrLaurens Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    1
    1 vote for in car, 8)
     
  3. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is mooier en realistischer om in de auto te zitten. Dat maakt het net echt. Buiten de wagen is alleen makkelijker, en daar kies ik dan vaak ook voor.

    Moet maar eens veranderen :+
     
  4. Angelfire

    Angelfire 360'ed

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    0
    CMR3 incar, de rest speel ik vanaf de 'achtervolgingscamera'. Maar als je echt snelheidsgevoel wil hebben moet je bumpercam pakken :)
     
  5. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb altijd out-car view. Behalve bij F1. Ook als ik wel eens zin heb doe ik in-car view ook weleens, maar niet vaak iig
     
  6. Enygm

    Enygm Enygm

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij incar-view bots ik altijd overal tegen. Dat zal waarschijnlijk wel aan mij liggen, maar ik wil mij amuseren en voor mij is dat steeds de chase-camera.
     
  7. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel race games ook meestal met de achtervolgings camera.
    Je hebt dan vaak een beter overzicht en je ziet ook iets van de graphics van de auto, tevens zie je beter als er een andere auto naast of achter je zit zodat je die makkelijker een duwtje kan geven.
    Het nadeel is dat je wel iets minder het gevoel van snelheid hebt en dat die auto zeker als het dak hoog is nog al een voor het beeld kan zitten waar je net wilt kijken.

    :confused:
     
  8. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de in car view meestal een heel slecht overzicht geven en dat is echt niet realistisch.
    Als ik in mijn auto zit heb ik ook een goed overzicht door het aantal graden wat je kunt waarnemen, vaak komt dat niet goed over in games .
    Daarom koes ik voor in car view.
    Alleen nfs hot persuit 1 op de pc had het wel erg goed voor elkaar en daar kun je dan ook de in car view kiezen.
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    achtervolgingscam! Sure Thing! Is gewoon veel fijner... dat van die snelheid klopt niet hoor :) Niet als je het goed doet tenminste ;)
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    eerst speelde ik nooit in-car, sinds ik sega GT heb wel:D
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wuss :+
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga altijd voor de bumper-cam.
    Bij de andere camera posities krijg ik het gevoel dat de
    game langzamer wordt.
     
  13. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het leuk om schade op mijn auto te zien en hoe ik over de kop vlieg enzo!:D
     
  14. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot het moment waar het echt moeilijk wordt speel ik altijd incar. Daarna gewoon chasecamera, veel makkelijker imo. Bij Rally heb ik sowieso een chasecamera, veel te weinig overzicht met al die bochtjes. Heb dus niet gestemd, doe het alletwee.
     
  15. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    In Car: bijna altijd :) beter en lkkrder :9

    soms out of car voor overzicht

    mzzl Munch and Abe
     
  16. McLaren

    McLaren Kimi rulez 2003

    Berichten:
    286
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd incar om een zo realistisch mogelijk beeld te hebben, bij f1 2002 speelik wel onboard camera incar is nietduidelijk
     
  17. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    in-car cker weten :9 moet wel een beetje het gevoel hebben dat je snel gaat toch :confused: bovendien rij ik dan juist veel beter, omdat je dan veel beter voelt wat je auto doet, snappie?
    en als ik moet kiezen tussen in-car view met of zonder dashboard dan kies ik voor zonder.. dat vind ik altijd zwaar irritant
     
  18. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Om m'n wagen een beetje fatsoenlijk door alle bochten te manouvreren moet ik toch echt de out-car view hebben... :9
     
  19. gt3

    gt3 Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    incar geeft mij het meeste gevoel van snelheid en moet zeggen dat bij sega gt 2002 de besturing heel goed aanvoelt net zo goed als bij gt3 alleen zijn de graphics bij de xbox veel beter.
     
  20. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    K wissel vaak maar meestal chasecam :+
     

Deel Deze Pagina