Kan iemand mij vertellen welke conectors ik precies nodig heb om mijn headset met mini jack (een gewone pc headset) aan te kunnen sluiten op mijn xbox? Ik kan dan toch met bijv mw3 gewoon het ingame sound horen?
je kunt 2 x tulp female naar 3.5 mm minijack female gebruiken, als je de audio aansluiting van je xbox AV kabel wilt gebruiken. Wat nog makkelijker is is om de koptelefoon in je tv te steken. Ik neem aan dat je het over een gewone koptelefoon hebt en niet zo'n pc usb ding
Thanks voor je reactie. Mijn tv op me kamer heeft geen mini jack ingang. Maar als ik mijn tv boven aangesloten heb met component dan doe ik de wit en rode tulp in die connector en de mini jack ook. Heb ik dan geen versterker er tussen? (lees dat sommige mensen dat zeggen)
Dan moet je van tulp (wit/rood) naar mini jack hebben weet echter niet of die te koop zijn? Wat dan wel lastig gaat zijn is dat je het geluid dan alleen via je xbox kan regelen of je moet een koptelefoon hebben met een volume regeleraar? Zou in jou geval een gaming headset aanschaffen lijt me beter of een versterker Vind het overigens raar dat je tv geen koptelefoon aansluiting heeft!
Ja het kan een wel alleen dat moet ik 2x tulp female naar een mini jack male en dan als 2e een mini jack female naar mini jack female toch? Je hebt wel geluid dat het iritant is dat geluid via xbox moet regelen.. Maar het werkt dus wel zonder vesterker?