1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke controller is nu echt de betere?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bidle, 7 okt 2004.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ben bezig op internet om te kijken naar DE controller! Dit omdat ik me wil klaarmaken voor PES4!

    Alleen damn, welke is nu echt goed! Soms lees ik weleens een review in een XboX blad, maar die zijn over het algemeen niet echt positief. Is er wel een betere dan de standaard?

    Welke controllers gebruiken jullie en welke vinden jullie het fijnst, nog belangrijker: Waarom?

    Mocht iemand een andere dan de standaard controller hebben deel je ervaring!! thx
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  2. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor FPS gebruik ik de controler S omdat deze toegankelijker is voor de knoppen en de trekker uitslag kleiner is al de orginele controler.

    Voor RAce games gebruik ik de orginele omdat dan beter gas kan geven omdat de trekker uitslag groter is dus wat beter kan doseren
     
  3. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vind de standaard gewoon de betere, de S-controller is leuk voor kinderen met kleine handen, maar die grote vult je hand gewoon beter. Ook zitten de start en back knop op een veel logischere plek. Helaas maakt Microsoft ze niet meer :mad:
     
  4. Gerben_S

    Gerben_S Alias gerben

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen: ik vind die s controller ook niet erg fijn. Hoor van veel mensen ook dat de grotere (de eigenlijke originele) stukken fijner zijn. Ben ook wel erg benieuwd naar de verschillende meningen van Xbox addicts. Ben ook van plan om een nieuwe te gaan halen maar er zijn stukken goedkopere controllers zijn deze dan net zo goed of misschien beter...
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helaas doen de meeste links het op www.xboxworld.nl het niet!!! Dus daar hebben we niet veel aan. Deze lijkt me iig wel wat http://www.golarge.nl/index2.php

    Verder blijft het een gok, vooralsnog. Mocht iemand een andere controller hebben deel je ervaring!! thx
     
  6. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bedoelt AJK niet de controlers s en de gewone, meer andere controlers van bijv logitech of madcatz, aangezien ik daar niet over mee kan praten houd ik verder mijn mond!

    greetz wooly
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kan je inderdaad even wat duidelijker zijn met wat voor controllers je precies bedoeld?
    3rd party, S of L, controllers van verschillende consoles?
    Zijn iig wel een aantal threads te vinden over controllers als je even zoekt.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Naar mijn weten was het al redelijk duidelijk!?

    Welke vindt men de beste!? Lijkt me duidelijk genoeg. Het liefst wil ik het meest weten over ervaringen van andere dan de standaard controllers!??
     
  9. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de logitech controller (http://www.dealtime.co.uk/xPF-Logitech_Compact_Controller_Xbox) en die is niet bepaald aan te raden. De vorm is namelijk nogal houterig, de triggers reageren veel minder goed als de triggers van de microsoft controller, en het zwarte en het witte knopje zitten op dezelfde hoogte als de A-knop dus als je op de A-knop wilt drukken druk je vaak op de zwarte of op het witte knopje. Niet erg tactisch dus :mad: . En ook (vind ik zelf) een complete miskoop, hij mag dan wel 20 euro kosten maar zelfs dát is ie zeker niet waard! |:-
     
  10. MasterChief856

    MasterChief856 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    yoooo ik heb een controller gekocht van big ben (een ds big ben xs geloof ik) voor 15euro!!!!!! En ik kan er niets mis van zeggen, het is wel een small controller (zelfde grote als de xbox controller S, eig is het volledig de zelfde lay out van de knoppen behalve de start en back knoppen staan tussen de 4-weg keypad en de rechter analoge stick). Dit is een zeer goed alternatief als je fan bent van de controller S en geen 40 euro wil uitgeven voor die van microsoft.
     
  11. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu de joytech controller, echt fijne controller, geen problemen mee. Ik vind alleen de zwarte en witte knop onhandig zitten (kvond bij de grote controller deze knoppen beter zitten). Maar over het algemeen is dit kwa prijs/kwaliteit verhouding echt een aanrader (20euro)
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Niemand ervaring met Madcatz of die airflowgevallen??
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is en blijft heel simpel: Alles behalve de Microsoft spullen is crap. Madcatz is crap, Airflo is helemáál crap.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb je weleens met z'n airflow gebeuren gespeeld??
     
  15. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik niet met je eens WouTer, heb behalve de joytech weinig ervaring met de 3th party controllers maar ik moet zegge dat deze toch niet minder als die van microsoft. integendeel, ik zou zelf niet terug willen naar de grote controller van microsoft. ik geloof best dat er een hoop crap op de markt is en ik heb ook getwijfeld of ik toch niet gewoon een microsoft controller zou kopen maar ik ben blij dat ik dat nie heb gedaan....
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Voor pes4 is de PS2 controller nou eenmaal het beste (dankzij de 4 schouderknoppen). Het is via een kabeltje geloof ik wel mogelijk om een PS2 controller op de xbox aan te sluiten.
     
  17. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een draadloze van cosmo volgens mij, zit goed in de hand, alleen je krijgt er pijn van na 2 uur spelen omdat de triggers te zwaar zijn. De knoppen zijn ook een beetje stroef soms lijkt het alsof het vast blijft zitten. De analoge stick (linker) geeft een wat houterig gevoel. Als je er mee draait voelt het net alsof je een oud deur open maakt. Maar toch gebruik ik 'm omdat m'n kat anders de kabels kapot bijt.
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb ik ook al aan zitten denken een draadloze. Snap nog steeds niet waarom Microsoft die niet maakt!?
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja zeker. Het is al weer een tijdje geleden - hence de kinderachtige schrijfstijl - maar ik heb er zelfs wat over geschreven :).

    Simpel gezegd: De ventilatie is 'grappig' maar nutteloos. Je gaat er juist meer door zweten, had ik het idee (ik zweet normaal niet, toen wel). Daarnaast is de rest van de controller 'goedkoop' en zijn de knopjes brak.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    ik heb zo'n Grote Standaart en een kleine.
    ik vind de S iets lekkerder spelen maar de Grote standaart speelt ook erg fijn.
    ik vind de andere merken altijd rotzooi..
     

Deel Deze Pagina