welke controller verkies jij?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XbOx RuLeZzZ, 7 mei 2003.

1. XbOx RuLeZzZ

XbOx RuLeZzZ counter-strike

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn nu al heel wat controllers op de xbox

de gewone, de S, die van big ben, die van logitech, ...
    noem maar op.

maar welke wil je, verkies je of heb je en raad je de andere aan?

ennuh, wil je die andere verwijderen (heb ik verkeerd geplaatst):'-(

2. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    wel ik verkies de gewone, de S heb ik nog niet in hand gehad maar de gewone zit mij zoal goed in de hand dus.. en dan heb je bij S ook nog eens de verwisseling van de witte en zwarte knoppen

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    XbOx RuLeZzZ, voortaan ff een mod pm-en met het verzoek de thread te verplaatsen. De knop meld dit bericht bij een moderator kan ook. Anywayz, de andere is gesloten.

On-topic: Ik heb nu alleen nog maar gewone controllers, maar ik heb laatst de S geprobeerd, en vond die ook wel fijn in de handen liggen, denk dat ik die maar eens ga aanschaffen. Vind alleen 40 euro voor zo'n kreng zo verrekte duur.. :{

4. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorkeur gat uit naar de S controller. Sinds ik die heb, raak ik de grote niet meer aan. Verder is de verplaatsing van de witte en zwarte knoppen ideaal (vooral bij ghost recon).

5. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    De gewone is het fijnste.

6. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    die gewone van ms vind ik goed zat heb echt geen behoefte aan een andere/kleinere.

7. Ghost

Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1
    Die kleine is wel lekker maar toch, ik vind de normaal bijgeleverde versie het lekkerst. Komt gewoon dat je eraan gewent bent, als je de controller S bent gewent dan vind je die lekkerder.

Dus ja beetje optelsom eigenlijk :)

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is idd een kwestie van wennen. En dan spelen zowel de gewone als de S lekker. Maar toch vind ik de gewone nog steeds het leekerst spelen.

9. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ze biede lekker spelen.

10. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind met veel spellen de kleine lekkerder. En dit komt niet omdat ik kleine handen heb ofzo, gewoon omdat je bij halo veel makkelijker en sneller kan slaan schoppen en het licht (bij halo dan) en bij aggressive inline is deze knop een heel belangrijke functie gewoon tactische zit.

edit: met amped heb ik af en toe wel van die acties dat ik met de kleine controller ongewild op de volgende liedjes toets druk :confused:. verder perfect..

11. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Hier is ook al eens een poll over geweest van DD dacht ik.

Maar ik vind in ieder geval de grote het fijnst. Maar ik moet zeggen dat ik de S maar 1 keer 5 minuten vast heb gehad een beetje kort om er echt aan te wennen.

[edit] Hier heb je em [/edit]

Laatst bewerkt: 7 mei 2003
  12. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    da weet ik maar hier kunnen ze in plaats van andere controller ook nog zeggen welke en die poll is toch al ff geleden.

13. RoCkEFeLLeR

RoCkEFeLLeR veelveelgroot

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de gewone die anderen eruit bikkelen....

Maar ik heb al 3 normale , ik ga nu maar eens een controller S halen..

Outzz

Rocky

14. XbOx RuLeZzZ

Leuk Bevonden:
    0
    as ik nog es geld over heb ga ik ook de S halen maar heb er nu al 2 gewone en dat is genoeg :) en ik ben ook nog aant spare voor games duzzzzzzzzz

15. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je sowiezo het beste 1st party hardware kunt kopen, dat is altijd goede quality.(als je krap bij kas zit is 2nd of 3rd party hardware natuurlijk een alternatief)
    En dan is denk ik 2 normale+2 S controllers de beste optie.
    Heb je voor vrienden met verschillende voorkeuren verschillende controllers.

16. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb je ook al een soortgelijke thread.
    Maar ik vind nog steeds de gewone het beste in mijn handen.

17. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een kloon van zo'n controller en die vind ik wel goed; hij is transparant blauw en iets groter als de normale. de thumpsticks drukken wel makkelijk in maar het is een lekkere controller!

18. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb alleen nog maar gespeeld met de normale controller. De S heb ik al wel vastgehouden en de knoppen geprobeerd. Maar ik speel veel racegames en ik vind dat je niet echt relaxed bij de triggers kunt. Duzz voor mij de ori controller.

Greetingzzz,
    Rox

19. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een gewone en een thrustmaster die waardeloos is!
    Die sticks hebben geen grip en als je hem indrukt looptie naar rechts de hele tijd bijvoorbeeld bij halo. De triggers zijn supergevoelig je raakt ze alleen al aan en je gooit gelijk een granaat:confused: Dus ik ben van plan om een controller 's' te gaan halen, die zal mij zeker niet tegenvallen hoop ik.

20. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef de voorkeur toch aan de grote (oude) controllers,ik heb nogal grote klauwen dus ik heb absoluut geen problemen ermee.
    Aan de andere kant is de S-controller ook wel relax ,ligt lekker in de hand bedoel ik.

Deel Deze Pagina