Welke controller vind jij het fijnst?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Darkwing, 8 apr 2003.

?

Wat is de fijnste controller?

  1. De gewone Xbox Controller

    98 stem(men)
    64,1%
  2. De Controller S

    51 stem(men)
    33,3%
  3. Een andere controller

    4 stem(men)
    2,6%
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Welke Xbox controller vinden jullie het fijnst spelen? Welke ligt het best in de hand? Welke is helemaal niks? Van welke krijg je kramp in je handen?
    De gewone controller? Of de Controller S? Of misschien een andere controller?

    Geef hier aan welke controller je het fijnst vindt, en geef ook aan waarom.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb tot nu toe alleen ervaring met de gewone controller, daarom dat ik die ook maar gekozen heb. Maar als er echt een significant aantal mensen de controller S fijner vinden, is het misschien te overwegen er een S bij te kopen. Dus ik ben benieuwd welke controller jullie het beste vinden.
     
  3. Mad

    Mad geregistreerde gek

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    gewone controler rulezz (ik heb ook grote handen, die kleine zou verdwalen)
     
  4. K-Pac

    K-Pac No PaiN No GaiN

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de grote controller zalig, dan voel je tenminste dat je wat in je handen heb :D
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De gewone controller is het beste, heb je teminste geen 'speelgoed' en je handen en voor mensen die euh... die ziekte waar je van flitsende beelden niet goed van wordt hebben is die controller ideaal: je krijgt er na een tijdje zeer in je armen van (bij mij toch nog niet gebeurt) en dan moet je wel stoppen.
     
  6. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb kleine handen voor een jongen, maar ik vind de grote het best. Ligt lekker in de hand en kan overal goed bij
     
  7. henryvanrooij

    henryvanrooij henryvanrooij

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    de grote voor mijn grote hande,
     
  8. Fortune®

    Fortune® Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle twee controllers voor mijn XBOX, en ik moet toegeven dat de kleiner toch lekkerder in de hand ligt. Controller S heeft een betere knoppen indeling dan de grote controller. Bijvoorbeeld,bij de grote controller liggen de knoppen X Y A B dicht bij elkaar, en dat is niet echt ideaal als als je een spel zoals DOA 3 speelt, of welke vechtspel dan ook. Het is ook moeilijk om combo's te maken doordat de knoppen dicht bij elkaar liggen.En daarom ben ik dankbaar dat microsoft toch de kleine versie op de markt heeft gebracht.
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik vindt de gewone controller het fijnst, vooral om het feit dat ik de zwarte en witte knoppen fijn vindt liggen
    Toch ga ik binnenkort een controller S aanschaffen voor mijn vriendin
     
  10. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    De Steel Battalion controller OWNT !!! ;)

    Ik heb gekozen voor de S omdat ik kleine handen heb en ik vind die gewoon beter vast houden.
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, ik denk dat ik binnenkort ook maar eens de Controller S moet uitproberen. Ik heb ook nogal kleine handen, en ik merk als ik bijvoorbeeld zit te MotoGPen dat ik na een paar rondjes fanatiek racen last krijg van zere vingers.... maar ik wil eerst proberen of de S wel bevalt.
    Zijn er winkels waar je de Controller S gewoon kan uitproberen? Want als ie zo in het plastic zit kun je moeilijk zien of ie lekker in de hand ligt of niet :)
     
  12. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Controller S vind ik op vele fronten een vooruitgang. Die grote ligt bij mij toch iets krampachtig in m'n hand en die D-pad is, zeker en vergelijking met de S versie, veel minder precies. Dit is dus nog een pluspunt op gebied van beat 'em up's ( Lees DOA3 ) en racegames. Enige minpuntje blijven de witte en zwarte knoppen, waarom ze die nou gewoon niet als extra shoulderbuttons erop gedaan hebben? Ook onderaan zitten ze op een kutplekkie.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2003
  13. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Controller S, klein,rond en je voice inplug ding staat veel stoerter (van de headset dus)
     
  14. OCM3RZ

    OCM3RZ Ik vereer Mezelf

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    De grote controller, want die kleine heb ik niet :+

    Met die grote controller heb je ook tenminste wat in je hand, zo een PlayStation-ding waait zowat weg als je hem ff op tafel legt 8)
     
  15. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Normale controller, ligt lekkerder in de hand en kan makkelijker bij de knoppen, op die kleine kan ik de zwarte en witte nooit vinden..
     
  16. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de normale controller tot het fijnst. Hij ligt makkelijk in de hand en je kan goed bij de knoppen.
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind de gewone controller het relaxed! Waarom?? Omdat je gewoon het gevoel hebt dat je iets in je handen hebt, en de rumbl is suepr goed (bij de S ook). Alleen een minpunt is dat mijn knopjes een beetje heel veel lawaai maken bij het "trillen"
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de grote controller het fijnst in de hand liggen, maar heb een S voor m'n vriendin gekocht....die analoge sticks zijn wel veel beter zeg!
     
  19. Raptiod

    Raptiod ..

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Eiegnlijk vindt ik beide controllers goed. De gewone (grote) controller is vooral makkelijk bij shooters omdat je makkelijker bij de knoppen kunt, de S controller vind ik vooral makkelijk bij racegames. Toch heb ik gekozen voor de gewone controller, omdat ik vaak shooters speel.
     
  20. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé Duck-Man, jij hebt toch flippers of zie ik dat op je plaatje verkeerd ?! Ha, ha, ha, geintje natuurlijk.
    Die grote (normale) controller vind ik het prettigst en heb er daarom nog maar een derde bij gekocht. Ik vind het ook vervelend om 2 verschillende te hebben liggen, dan kom je in de war.
     

Deel Deze Pagina