Ikzelf heb bv. degene waarbij de thumbsticks omgedraaid worden dus dat ik met de linker loop en met de rechter kijk (southpaw dacht ik) alleen heb ik gemerkt dat dit niet zeg maar de standaard shooter controls zijn (check 007 daar kan ik deze controls niet zo instellen als bij halo). Welke gebruiken jullie? En dan nog een vraag weet iemand of je bij unreal championship ze wel zo kan zetten als ik ze nu bij halo heb?
Ik gebruik de standaard setting en dan inverted (naar achter trekken v.d. stick is omhoog mikken en andersom). Ben ik gewend van veel andere games. Bij Unreal kun je ongetwijfeld de standaard HALO-setting nemen. Dat van jou weet ik niet.....
Gewoon inverted. Niet pielen aan de normale besturing man, als je dan op een lanpartyu ben ofzo, moet je helemaal alles gaan aanpassen enzo, zo gedaan maar toch irritant. Ik heb trouwens mijn kijksnelheid op 7 dat lijkt me wel genoeg.
Volgens mij kun je 007 wel net zoals in Halo instellen? WouteR schreef dat een tijdje geleden geloof ik...
Bleh ik haat dat 007 die controls niet heeft want is best leuk spelletje als ik het bij een vriend speel alleen is heeeeeeeel erg frustrerend dat je de hele tijd meer de lucht inkijkt dan vooruit loopt. En nog frustrerender als die vriend dan met 25 frags boven je staat terwijl je hem helemaal inmaakt met HALO. Ik heb trouwens dus die southpaw met sensitivity op 6 zodat ik in combat goed snel kan draaien en niet te snel ben voor sniper. Owja als Live uitkomt moeten we maar eens gaan kijken wie me aan kan, want bij me vriend op xbconnect winnen we altijd misschien komt het door onze SUPER tactics
dan reageer je niet en ga je je sociale contacten eens verbeteren inplaats van 10 uur achter je comp te zitten de hele dag. en dan gaan reageren op threads die je niet boeien om je tijd vol te maken