Welke dingen moeten er nieuw komen in fifa 2004?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vvv-venlo, 26 dec 2003.

1. vvv-venlo

vvv-venlo Guest

Welke dingen moeten er nieuw komen in fifa 2004?

Zelf vind ik dat er een beetje meer van Championship Manager in moet komen zodat de transfers niet meer zo makeelijk gaan. Verder vind ik dat er 5 moeilijkheidsgraden moeten komen waarvan de laatste extreem moeilijk is. Meer trucjes mag ook. meer stadions. Ook de Gouden Gids Divisie. Gezichten mogen beter en de kleuren ook. Ik vind het spel wat grauw.

Weten jullie nog meer dingen?

2. flipkop1984

flipkop1984 I Love Techno

Leuk Bevonden:
    0
    fifa 2004 is al uit als ik mijn niet vergis
    maar in 2005 moet een veel realisticher besturingssysteem komen zoals in pro evolution soccer 3 _O_

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    hij moet helemaal niet komen zonder live

4. vvv-venlo

vvv-venlo Guest

het zou tof zijn als je over een paar jaar een 3d-bril op moet en dat je dan een speler mag selecteren uit je team en dat je die dan bent.

Nog later hoop ik dat je in een een bol staat met een bal die ergens vast aan zit maar wel flexibel is en dat je dan met zelf moet trappen en zo .

5. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vindt het een beetje kansloos om opeens over een game the beginnen waar alleen Japaners op zitten te wachten: met vreemde attributen? Wat wil je een controller als Steel Battelion? Van € 250,- (is wel inclusief game!) Het gaat er om wat er in de eerst volgende game moet komen, dus over een jaar niet wat er in de toekomst allemaal wel niet moet kunnen, bovendien vindt je dat soort attributen alleen terug in de speelhalen en die zijn er niet zoveel?!!

Nee je vergist je niet....! en die game heeft een gehele methamorfose ondergaan zeg?!8) (één nr. van 2003 naar 2004) Helemaal geen r*et!|:- Het is een slap aftreksel van de voorgaande delen, en bovendien bieden andere ontwikkelaars (voetbal-)games van hoger kwaliteit, dus deze thread zit wel goed!

Ik vindt dat ze nu maar eens moeten kappen met die Fifa-serie: de koe is opgemolken en als ze met iets nieuws komen dan vindt ik het best maar elk jaar worden alleen de grahpics opgepoets dus EA kom met iets beters.... :confused:

Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  6. jvdl

jvdl JvdL1982

Leuk Bevonden:
    0
    als EA verder wil met FIFA dan moeten ze toch wel gaan kijken naar de betere voetbalspellen op de consoles zoals pro evolution soccer 3, want zoals als het nu gaat is het telkens maar een kleine verbetering in elk nieuwe fifa game en daar schiet je niks mee op!!!!!!!!

7. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is ook wel optemerken uit de cijfers:
    Fifa 2002 XBM 1/02 = 8,5 XBW = 7,5 ( publiek 7 )
    Fifa 2003 XBM 3/02 = 7 XBW = 8,7? ( puliek 8 ):confused:
    Fifa 2004 XBM 5/03 = 7+ XBW = 7 ( publiek 7 )
    Ja er is een kleine uitzondering op de regel dat het steeds slechter gaat met de Fifa reeks....! Maar daar op na is het duidelijk te zien dat de games steeds er verder op achter uit gaan! Hoewel cijfers natuurlijk niet alles zeggen over de game maar vergelijk een Pro Evolution Soccer met Fifa op de PS!
    ;)

8. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens,MEER BAL TECHNIEK.

Laatst bewerkt: 26 dec 2003
  9. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind 2004 een heel vermakelijk spel.
    Alleen mogen de keepers wat slimmer worden.
    In bep. situaties doen ze echt hééél domme dingen.
    Die stomme off the bal control moet weg en het oude systeem van 2003 moet terug maar verbeterd.
    VEEL meer trucjes, die moeiijker zijn om uit te voeren(combinatie van knoppen misschien??)
    Scheidsrechters moeten slimmer worden.
    Die onnozele schijnbare lichtwitte gloed op de spelers moet WEG.
    Ik wil zelf het weer kunnen kiezen!
    Er moet ook sneeuw zijn.
    EN je moet zaalvoetbal kunnen spelen waarbij je bv een-tweetjes kan doen met de muur.
    Je moet zelf je spelers kunnen createn, een team opstellen, en in een willekeurige competite meespelen.
    Hoe meer je schiet op doel met een van je spelers hoe beter die kan scoren, hoe meer je tackelt, hoe beter iemand kan tackelen....(dit is ZEER leuk, denk aan agressive inline!)
    Naast dit moet je ook je hele verdedigende linie, middenveld of aanvallende linie kunnen trainen een paar keer in het seizoen.
    ZO ziet het ideale voetbal spel eruit!(op een paar details na)
    EN SPEELBAARHEID OVER XBOX LIVE!!!!!!!!!!!!!!!

10. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    Heel belangrijk: je moet je eigen team kunne maken, zoals dat eerst kon op de PC. Schitterend, beetje je eigen voetbal team van je vereniging maken op de PC en toernooitjes gaan spelen. Dat moet er zeker in zitten in fifa 2005, maar ja, dat duurt nog wel ff voor dat die komt

11. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En dan de mogelijkheid om zelf je truitjes enzo te kiezen, en om met je communicator zelf liederen in te zingen die je supps dan zingen:)
    En alles nog steeds wat ik hierboven heb gezegd.
    Maar ik denk niet dat fifa ooit zo gaat worden...

12. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er betere multiplayer functies op moeten komen. Nu kan je volgens mij alleen een Cup doen, en meer niet.
    En live natuurlijk!!

13. Tazs

Tazs Small but Dangerous

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd! Het is wel steeds hetzelfde met FIFA. Ze mogen hun concept weleens een beetje aanpassen.

14. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zowiezo niet dat FIFA 2005 een succes word, vooral niet om dat 2004 "geflopt" is , ik denk dat PES het heft in handen krijgt aangezien die ook erg goed bezig. Ik hoop voor ze met een goeie FIFA 2005 aan komen, want anders is het helemaal gedaan

15. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Schaf Fifa af of maak er een game van die de strijd aan kan gaan met Pro Evolution 3...

Dat ze toevallig de licenties hebben wil niet zeggen dat ze een goede game hebben... om er iets moois van te maken moet je meer in huis hebben dan alleen de echte namen!!!

16. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dan ga je westrijden spelen en dan alleen maar tackelen!
    slaat natuurlijk nergens op!

17. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    ER moet gewoon geen vervolg komen laat dat maar over aan de gameontwikkelaars die er wel verstand van hebben, EA?!!

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Slaat nergens op???
    Neen, je speelt gewoon normaal je wedstrijden en als jij iemand bent die agressief speelt en veel tackelt dan zullen je spelers waarmee je tackelt er beter in worden.
    Als iemand bent die graag dribbelt, schiet op doel, lange passen geeft...
    Niemand zou dan zo dom zijn om CONSTANT sliding tackles te doen want zo win je geen wedstrijd en kan je makkelijk kaarten krijgen.
    Denk toch eens na voordat je iemand bekritiseert.
    Je speelt gewoon en ziet geleidelijk aan hoe je spelers evolueren.

19. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er moet veel veranderen;

Als een speler vrijloopt en je wil de bal er naar toe passen gaat dat heel erg slecht,vaak komt de bal niet eens aan,dit moet 10 keer beter,de keeper moet realistischer reageren en beter te besturen zijn,er moet een beter richt systeem komen voor wanneer je vrij voor de keeper staat(in plaats van lullig een knopje indrukken en altijd zonder enige vorm van zelf uitgevoerde kwaliteit scoren),de spelsnelheid moet weer instelbaar zijn zoals in voorgaande Fifa's,kopballen moeten beter te plaatsen zijn,etc.

Kortom kijk goed naar PE3 dan komt het in FIFA 2045 vast wel goed.....

20. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Tackelen is misschien niet zo erg, maar als je het over schieten hebt is het natuurlijk niet zo leuk dat als je tegenstander de bal krijgt hij 'm dan meteen weer naar je keeper schiet................

Deel Deze Pagina