Volgens mij is dit wel de juiste forum hiervoor. Zo niet, verplaats de thread maar dan. Ik vroeg me af welke 360 exclusives we dit jaar zullen gaan zien. Want ik zou het niet weten. Afgezien van exclusieve DLC voor games zou ik niet weten naar welke 360 exclusives we kunnnen uitkijken. Ze zullen toch echt met wat games moeten komen, want Sony begint langzamerhand echt wel los te komen.
Halo Wars + Halo ODST. Kodu. ehm..Forza 3 misschien? check dit topic (vooral het laatste bericht) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121864&page=11
Mass Effect 2, bidden voor GOW 3, Halo Wars en die andere gevalles. Als niet exclusive toch Two Worlds - The Temptation.
Wordt ME2 een exclusive? Was toch nog niet zeker sinds EA Bioware had overgenomen? GoW 3 zal dit jaar niet komen. Volgend jaar misschien. edit:
Star Ocean 4 natuurlijk (), ook al is die nog niet aangekondigd voor Europa. Maar sowieso gaan er nog een aantal exclusives aangekondigd worden op de GDC in februari En Sony begint los te komen? God Of War 3, Killzone 2 en Uncharted 2... dat zijn maar 3 topgames.
Ik gok ook totaal niet op een nieuwe GoW dit jaar, is ook totaal niet nodig imo. De beide Halo's zijn al must-buy's voor me. Verder staat er nog genoeg leuks te wachten en hoop ik dat de XBox het weer wint van de PS3 op gebied van GOEDE exclusive's. Dingen als Viva Pinata sta ik nu namelijk niet echt mee te pronken ;P.
@ DulleNL: Bedankt! Ik kan me voor dit jaar verder niet veel andere erg goede exclusives herinneren. Iemand een idee of er nog een retevette shooter uitkomt???
Hoop gewoon op iets nieuws niet een vervolg maar weer een hele nieuwe game van MS. Wie weet komt er een nieuwe mech assualt ofzoiets ^^.
uhmmm... dat is moeilijk. ik hoop op de nieuwe splinter cell, kameo, perfect dark zero, casstle of wolfenstein, dead or alive, counter strike, amped en huxley
Ubisoft die een exclusive maakt En Dead our alive? Counter strike? Huxley? Zijn toch ook echt allemaal pc games hoor. Death Tank X-Blades Wet Post 3 Catharsis Rise of the Argonauts The Dark Void Of zit ik nu ook games te noemen die nog moeten komen Weet dus niet zeker he....excuses dus
Eigenlijk wel hoor. De nieuwe SC wordt exclusief voor de Xbox 360 (en misschien PC dacht ik). Zou ook niet de eerste zijn, want denk maar aan Naruto bijvoorbeeld, wat ook helemaal geen slechte game is. En anders heb je nog titels als Call of Juarez, CSI, Dark Messiah of Might and Magic, Far Cry Instincts: Predator, King Kong....moet ik nog doorgaan? Een exclusive die al uit is in Japan en Amerika: Tales of Vesperia. Ook een goede game voor de JRPG fans. Beyond Good & Evil 2 is vooralsnog alleen voor de Xbox 360 aangekondigd, All Points Bulletin is volgens mij exclusief en je hebt Ninety-Nine Nights 2 natuurlijk. Al denk ik inderdaad dat, net zoals vorig jaar, Microsoft nog wel een paar exclusives in de loop van het jaar aankondigt zoals ze ook deden bij Viva PiƱata 2 en Banjo Kazooie: Nuts & Bolts.
Nou ik zit dus ook echt niet te wachten op een nieuwe kameo, dead or alive en helemaal niet amped (wat een kutspel, vernaait snowboarden gewoon helemaal). En counter strike is toch nog niet geweest voor de Xbox 360?