Welke vechtspellen kennen en/of hebben jullie? Ik ben zelf erg fan van vechtspellen en bezit Soul Calibur 2, Dead or Alive 3, X-Men Next Dimension, Buffy The Vampire Slayer, Crouching Tiger - Hidden Dragon en Enter The Matrix. Welke vechtspellen zou ik echt moeten hebben? Wat vinden jullie van Bloody Roar, Mortal Kombat: Dark Alliance en Def Jam Fight For New York? Ik heb die spellen nog nooit gespeeld maar ben wel benieuwd hoe ze zijn, ik ben misschien van plan om Bloody Roar te kopen, maar ik wil ook wel graag Def Jam en de nieuwe MK, als die te koop is dan... Mazzel
Zoekt op google vult in beat ´em ups Xbox........ lijstje van alle beat em up. Gaat naar xbox.com bekijkt alle trailers. Zo nu ken ik ze allemaal.
Je vraagt wat we vinden van mortal kombat deadly allaince, vraag dat niet en koop de nieuwe, deceptions. Deze schijnt heel cool te worden.. greetz wooly cool avatar by the way (spawn)
Yup, inderdaad. Ik vind Mortal Kombat: Deadly Alliance maar een schtom spel. >__< Wacht dan nog maar even op Deceptions, of schaf een Sega Megadrive aan...
Mortal Kombat is idd beetje gaar spel, speelde het bij een vriend maar kwam echt slecht over. Hele vreemde sfeer.
Wat wel OK aan het spel is, is dat alle characters drie verschillende vechtstijlen hebben. Ik heb ooit de demo voor de PS2 gespeeld, maar bijzonder vond ik het niet...
Er komt binnen kort Dead or Alive:Unlimeted uit.En Def JAm :Fight for NY blijkt een heel leuk spel te zijn