welke FP hooters de komende maanden ? Welke FPS komen de komende maanden uit ? wolfenstein op 30 mei , maar wat nog allemaal ? /mod Ik heb je titel maar ff aangepast, ander krijgt iedereen van die rara ideeën. Graveheart
'k moet toch iets doen om de aandacht te trekken. en wat is er nu beter dan een lekker stelletje hooters
Lol alle oversexste gamertjes klikte snel op deze topic ( ik kwam nadat de titel was veranderd echt waar hoor )
staat brute force nog voor april, of is het juni / juli ? wanneer komt operation flashpoint ? en counterstike ? en black hawk down ??? enige kans op IGI2 of vietcong ?
Hij staat nog steeds voor april check www.tothegame.com voor release dates nee nog nix over bekent, reken er maar niet op...
Ik kijk vooral uit naar Soldier of Fortune 2 met Live optie.(komt normaal gezien voor de zomer uit) In maart kunnen we genieten van Red Faction 2 maar of het genoeg aangepast is voor de Xbox blijft een vraag. April zou dan plaats moeten bieden aan Mace Griffin:Bountyhunter en Falcone:In To The Mailstrom (2 games waarin je met een ruimteschip kan "docken" in een moederschip en dan in First Person kan knallen)Deze games komen ook op de PS2 en daarom geen grafische hoogstandjes. Return to Castle Wolvenstein wordt "de" live klassieker.
Breed komt deze zomer op PC en pas dan starten ze het werk aan de Xbox versie.Ik denk dat je Breed niet zal zien voor Halo 2 omdat een Xbox versie zeker 6 maanden in beslag zal nemen.(een éérste helft 2004) Chrome is ook zo'n spel die dit jaar op PC komt maar het werk aan een Xbox versie start maar na de release op PC.Er zijn nu al problemen met het RAM tekort voor de grote levels in Chrome.(zelfde gameplay als Breed) Daar is zeker een oplossing voor te vinden maar tijd en geduld is niet zo toepasselijk in de game industrie.De nieuwe code en vooral beperkte ram geven zowel Breed als Chrome veel werk waardoor het ofwel lang zal duren of gewoon afgeschreven word. Chrome kan je vinden op www.chromethegame.com
Jullie vergeten een belangrijke game: Battlefield 1942 Total all out f*cking war op je xbox! Ideaal voor xbox live, zeker als je met zn 32 dit tegen mekaar kan spelen.