Welke FPS voor 360?

Discussie in 'Algemeen' gestart door DarkSoldier, 28 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Ik wil vandaag een game voor de 360 kopen want die heb k nog niet. Ik wil eigenlijk per se een first person shooter. En dan wil ik eigenlijk een game die ik vooral goed op live! kan spelen, SP speel k ook maar het gaat me vooral om xbox live. de sp van cod 2 heb k op de pc al uitgespeeld, en kheb geen idee wat k van de mp moet denken.

De game perfect dark zero heeft ook verschillende cijfers, sommige sites vinden em goed en sommige juist niet. Live is wel t/m 32 man dus das beter. Welke fps raden jullie me aan?

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Deze thread gaat dicht omdat het hier om een simpele vergelijking tussen een aantal games gaat, wat vaak resulteert in een opsomtopic. Daarnaast zijn smaken nou eenmaal verschillend en kunnen anderen dus moeilijk bepalen wat jij leuk vindt.

Maar er zijn nog wel een aantal threads waar je misschien wat aan hebt:

Release Dates en Reviewscores van 360 Games

Favourite and least favourite game

In deze laatste zou je kunnen kijken wat andere members van de huidige games vinden en welke aspecten ze minder vinden. Als er niet genoeg info staat m.b.t. shooters kun je wat mij betreft in dat topic je vraag herhalen. Maar ook daar geldt dat simpele opsom-posts verwijdert zullen worden :)

Succes.

Laatst bewerkt: 28 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina