Mijn eerste tread op het Xboxworld forum , Ik heb onlangs een dolby digital versterker (pioneer) met erg vette speakers (Mordaunt Short) aangeschaft. Nu wil ik de mogelijkheden van de dolby digital functie in de Xboxgames showen. Welke game heeft het vetste geluid, naar jouw mening (Halo heb ik al). Ben benieuwd..
Ik wou zeggen Halo Even denken, DD5.1 geluid in Colin McRae Rally 3 is wel cool, let er verder niet echt op eigenlijk.
Ik denk toch Halo... De muziek is fantastisch. *zwijmelt weg bij openingsscene van The Silent Cartographer .
JSRF, Splinter Cell, Halo, MechAssault en Quantum Redshift...van die weet ik het zeker dat ze het waard zijn....
1. Halo - Spreekt voor zich 2. JSRF - Lekkere beats, ook HipHop 3. Aggressive Inline - De enige rock die ik nog vind kunnen, net zoals in THPS4.
Ik lees vaak JSRF maar ik vind die muziek juis zwaar irritant...Halo heeft volgens mij mooiste muziek...vooral die 5.1 mmmmm echt geil gewoon, als je Halo nog niet met surround set hebt gespeeld...dan heb je Halo nog niet gespeeld
Inderdaad is Halo erg gaaf, zonder het "5.1 gevoel" mis je toch heel veel. Is JSRF echt op 5.1 geprogrammeerd?
'ns gelezen op een review-site, dat het surround-gevoel erg goed weergegeven wordt. Nu vind ik wel dat er een groot verschil is tussen een surround-gevoel en feitelijke dolby digital (5.1) programmering.
precies, veels te weinig spellen hebben dat trouwens nog helaas....bij amped vind ik het ook cool...zit je echt goed te luisteren waar die sneeuwman nou vandaan zit te schreeuwen
Splinter Cell, vind het niet echt muziek wat er tussendoor speelt, maar het geeft wel de perfecte sfeer bij het spel, het word er zoo spannend door En Deathrow, de originele muziek past precies bij het spel, alleen luister ik die eigelijk nooit omdat Qlimax 4.0 nog beter bij het spel past