1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke game had je echt eerder moeten kopen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yerewn, 30 sep 2003.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.615
    Leuk Bevonden:
    8.705
    ik zal het maar gelijk zeggen ik heb HALO pas sinds een week terwijl ik 3 maanden mn xbox heb. sorry halo dat ik aan je getwijfeld heb maar je bent echt een topper _O_
    Iemand anders spijt er van dat ie een game te laat heeft gekocht?
     
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had KotOR pas 3 dagen na de release, dat had best wat eerder gekunt. :eek:
     
  3. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jet Set Radio Future (seg-pack), tja... voor zo'n prikkie kun je het niet laten liggen. Dus zonder te weten wat te krijgen heb ik een sega-pack gekocht. Als je eenmaal bezig bent met JSRF is hij echt helemaal te gek!
    Sega GT 2002 vind ik redelijk. Doe mij maar auto kiezen en racen. Niet dat getune/kopen/verkopen.
     
  4. XBOXLIVE!

    XBOXLIVE! Guest

    RTCW.....Don't question me why|:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2003
  5. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook Sega Pack, tijd geleden geruild, maar toen was ie al 4 maanden uit ofzo.
     
  6. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Kotor. Oh nee wacht, die moet ik nog steeds krijgen, ook al heb ik weken geleden bestelt en geld overgemaakt. Potverdriedubbeltjes nog aan toe, dat dekselse gcshop.nl toch ook.
     
  7. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Soul Calibur 2, maar dan had ie ook eerder uit moeten komen :)
     
  8. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    haha vraag me niet hoe en waarom maar ik heb Soul Caliber 2 al een half jaar ofzo! heb hem ook al lang helemaal uitgespeeld op een paar wapens na dan!
     
  9. NeMeHoB

    NeMeHoB XboX oWnaGe !!

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    we vragen je ook maar niet hoe en waarom, ik denk dat de meeste hier dat nu wel weten......os!
     
  10. Paauwtje

    Paauwtje Active Member

    Berichten:
    506
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb laatst Fifa 2003 en Max Payne gekacht fifa is mooi voor een multi player gewoon samen met je vrienden voetballen jammer dat hij niet live is ik hoop dat 2004 dat wel is
    dan Max Payne ik had hem nog nooit gespeelt en nu heb ik hem voor de xbox hij is mooier als op de pc en het verhaal jezus kon niet beter hoop wel dat ze izn deel twee die strip afschaffen en er een filmpje van maken
     
  11. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ |:- |:- |:- |:- |:- |:- Je hebt em nu pas bijna uitgespeeld? Ik heb em al helemaal uitgespeeld.. paar keer Weapon Master Mode en ik heb ook alle wapens.... maar patsen met illegale games..wow :eek: ik sta versteld dat mensen het nog steeds stoer vinden... en als ie niet illegaal is, is het dus de Amerikaanse versie.. en als ik het me goed herinner hebben wij 2 extra characters :)
     

Deel Deze Pagina