Net als bij Welke game ben je nu onder andere aan het spelen. Heb ik ook een topic gestart van welke game heb je nu uitgespeeld? Leuke van deze topic is dat we kunnen zien welke games de leden hebben uitgespeeld en wat men ervan vond. \o/ Uiteraard mag je er een lang verhaal van maken of je zegt van; Fez 360 uitgespeeld het was een leuke game.
Vorige week heb ik Crysis 3 uitgespeeld. Kostte niet heel veel tijd, maar het was wel een vermakelijke rit. Er zullen mensen het niet eens zijn met mij, maar ik vond het een prima game.
Ben nu bezig met FC3 en Tombraider en die zijn allebij best wel awesome. Hiervoor heb ik de nieuwe Hitman uitgespeeld die was onverwachts ook erg leuk.
Laatste game die ik uitgspeeld heb was denk ik Bioshock Infinite. Moet zeggen dat ik er daarna ook niet meer naa omgekeken heb. Verhaal was goed, gameplay zelf kon niet boeien
Biobak infinite heb ik ook nog liggen heb alweer veel te veel games gekocht. Lijkt me ook wel erg gaaf.
@ Camo81 Biobak infinite Is echt een mooie ervaring om mee te maken, zeker spelen als je tijd hebt! The Amazing Spider-Man uitgespeeld vorige week! Iemand die van Spider-Man games houd zeker kopen. Wel, moet je de " The Amazing Spider-Man film hebben gezien, want het speelt namelijk na de film af. Zie kleine review http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4877919&postcount=126
Paar dagen terug Fear 3 uitgespeeld, erg genoten van deze campaign. Ook meer dan van de campaigns van Fear 1 & 2... Leuke afwisseling van locaties, gedurende het hele spel een lekkere horror sfeer. De afwisseling met overpowered mech komt ook op het juiste moment. Heerlijke singleplayer. Jammer dat er online weinig te beleven valt (lees= spookstad) maar verder genieten, Dikke + = spel maakt optimaal gebruik van quad core
Laatste games die ik heb uitgespeeld waren Bioshock Infinite, was leuk. En Naruto 3, was kut crap alles
Ik heb bijna nooit een game uitgespeeld, wordt altijd afgeleid door andere games of de game verliest mijn interesse. Laatste game die ik echt heb uitgespeeld(als in de sp hebben uitgespeeld...) was volgens mij Mass Effect 2. Op het moment speel ik Fez, top game.
Ben nu bezig om Forza 3 helemaal uit te spelen, nog een dikke 50 races te gaan voordat ik hem helemaal complete heb. Ga het voor Forza 4 niet meer proberen voordat 5 uitkomt want daar zit ik nog maar op 8% ofzo
Tomb Raider zie ik mezelf nog wel een keer her-spelen (ook al heb ik al 2 playthroughs gedaan) vond dat stiekem toch wel een hele leuke game Infinite was ik echt klaar mee na 1 playtrough
Ik speel vrijwel alle games uit die ik koop en speel. Dat wil zeggen dat ik de story/campaign uitspeel. MP speel ik zelden. Laatste game die ik heb uitgespeeld is Dead Island Riptide. Leuke game, prima mee vermaakt. Geen GOTY misschien, maar zeker een 8,5 waard!
Link's awakening DX, ben nu bezig met oracle of ages en hierna ligt oracle of seasons op me te wachten
Deel 3 vind ik alleen maar top als je het met iemand anders speelt. Ik had het een lange tijd geleden alleen geprobeerd, maar toen pakte het spel mij totaal niet. Ik blijf deel 1 echt de beste vinden.
Ik ga ze beide niet nog een keer spelen. Doet niks af aan de kwaliteit van die ene playthrough. (al heb ik het laatste uur/anderhalf uur van Bioshock wel al even opnieuw gespeeld)