Ik zit te twijfelen over welke game ik bij de launche of later zou kopen. -halo -wreckless -amped HELP!!!!!!!!
Ik zat zelf ook al aan halo te denken ik an maar 1 game kopen gezien mijn budget En dan later toch amped kopen en misschien wreckless
IK haal ook halo. Zou er dan wel een 2e controller bij kopen. Co-op ruled namenlijk echt. Lekker met ze 2e aliens knallen (en dan stieken een granaat tussen de benen van je vriend gooien )
Nou iedereen zegt halo dan denk ik dat ik voor halo ga met een tweede joystick om met zijn tweeen aliens te kunnen knallen en stiekem een granaat onder je vriends benen gooien
Halo echt wel Ik heb mijn Xbox met Halo bsteld en een extra controller, ong de beste keuze als je aan een niet supergroot bugget zit
En ik heb ook niet echt een groot budget nee kan net een xbox en halo kopen en geen tweede controller maarja over een 3 maanden ben ik jarig
ik koop een xbox met halo. En probeer mijn vader overte halen dat hij een xtra controller voor mij koopt. (hij moest er nog over denken) Maar als hij hem niet wil kopen dan koop ik hem zelf wel. heb precies (kan misschien 10 euro schelen) genoeg om een box+halo+xtra controller te kopen.
lekker dan, Echt vet hoor al die mensen die een xdoosje kopen met halo en een extra controller en dan komt de fun en blijft maar komen want de spellen zijn Fantastisch!
dan hoor ik er niet bij (snik, snik, , ) (ik koop nl. xbox + halo + dvd remote control + PGR) mzzl jongens en houdt je sjaaks !! (Munch and Abe off course)