he, ik ga mijn gba en mijn gba flash card verkopen, dus ik heb weer geld genoeg voor 3 games... welke game is een must have die uitkomt in de vakantie.. morrowind ga ik zeker weten kopen maar die komt nu pas in september
BUFFY: THE VAMPIRE SLAYER, nou ja, dat vind ik. Ik gaat die zeker kopen en voor de rest koop ik er geen 1, want ik wacht NOG STEEDS (volgens customer care lijn komt hij 6 juli) op mijn Reward Packet!! Je kan ook op XBW bij games kijken, op een game klikken die je leuk vind en kijken (als het erbij staat) wanneer hij uitkomt. Je kan ook naar www.dimensionplus.nl gaan en kijken onder XBOX daar staan ook een paar releasedata van spellen
Aggressive Inline, als die nog es komt Als iemand hem al in de winkel heeft gezien effe zeggen graag, ga ik kopen.
ik ga hem morgen verkopen voor 140 euro...je kan niet meer bieden...sorry ik heb nog wel een gba te koop..
IK houw niet zo van die oorlog speletjes...beetje saai vind ik (maar das een eigen mening) komen er nog (goede) actie games uit?? of natuurlijk rpg's ?? [offtopic] simmertje, die heb ik geimporteert uit Japan...omdat hij hier in nederland enorm duur is...zie psxshop.nl maar eens..
Hunter komt toch binnekort uit???? weet niet precies wanneer maar dan moet je maar ff kijken op tothegame.com
Kan kloppen.. Maar de Co-Op van Hunter is supervet schijnt het.. En het spel krijgt vrij hoge cijfers.. Is zeker een Must-Have!!
Ik heb gekeken maar daar staat bij Unreal Championship dat de releasedata 5 juli 2002 is... klopt niet dacht ik zo.
ISS2 wil ik nu eindelijk hebben en anders koop ik Hunter denk ik. Verder wil ik ook nog een nieuwe game voor m'n GBA voor op vakantie