Titel zegt het; - Area 51 - Doom 3 - Oddworld - Jade Empire ik twijfel met Area 51 omdat ik wel die demo op de pc heb gespeeld en die had wel iets, maar Doom 3 is ook best wel goed. Het gaat mij als eerste om singleplay ervaring.
Waar moeten wij zeggen welke game jij moet ophalen . Je kunt beter wat (p)reviews lezen ofso. Ik heb geen enkele van die spellen dus kan je niet helpen...
Wij kunnen jouw mening niet bepalen. Ieder mens vind een ander spel goed! (Ik vind DRIV3R zelfs vet). Dus; Lees reviews en bepaal voor jezelf welke je je geld waard vind. Succes ermee!
Jade Empire heeft bij mij voorrang maar het gaat om je eigen mening van doom 3 heb IK weinig echt goeds gehoort en de rest spreekt me niet zo aan.. maar je moet het zelf kiezen
Mjah ze zullen hem wle sluiten, maar dat is een taak van de admins en mods, dus je kan hem nu net zo goed helpen. Ik zou voor Jade Empire gaan, jade empire is echt vet, je hebt veel characters en veel vechtstijlen. Het heeft een SUPER mooi verhaal, en het is gewoon vet .
Thanx hier heb ik wat aan, aangezien ik nu de ruil ga doen sluit ik de thread wel zelf. wantr sommige mensen zijn echt liever vervelend bezig dan te helpen. _0/ **** Modje een slot SVP*****
Je kan beter voor jezelf beslissen waar je je geld aan gaat uit geven. Wat jij leuk vindt hangt af van jouw mening, niet die van iemand anders. Test eens wat spellen in de winkel voordat je iets koopt en leer van je eigen ervaring voordat je spijt krijgt van die van iemand anders. Woaah, case closed.