Welke Game moet ik halen? Wie helpt?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mouse, 31 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Titel zegt het;

- Area 51

- Doom 3

- Oddworld

- Jade Empire

ik twijfel met Area 51 omdat ik wel die demo op de pc heb gespeeld en die had wel iets, maar Doom 3 is ook best wel goed. Het gaat mij als eerste om singleplay ervaring.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Waar moeten wij zeggen welke game jij moet ophalen :confused:. Je kunt beter wat (p)reviews lezen ofso.

Ik heb geen enkele van die spellen dus kan je niet helpen...

3. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Previeuw heb ik al gelezen maar het blijft moeilijk / als je een advies heb hoor ik het graag.

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wij kunnen jouw mening niet bepalen. Ieder mens vind een ander spel goed! (Ik vind DRIV3R zelfs vet;)). Dus; Lees reviews en bepaal voor jezelf welke je je geld waard vind. Succes ermee!

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Jade Empire heeft bij mij voorrang maar het gaat om je eigen mening:) van doom 3 heb IK weinig echt goeds gehoort en de rest spreekt me niet zo aan.. maar je moet het zelf kiezen

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Al sinds 2002 lid en nog steeds niet weten wat een opsomtopic is ?? |:-

7. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    jade Empire want daar doe je lekker lang mee en de rest is niet echt bijzonder vind ik

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Sommige mensen zullen het nooit leren O-) mja ze sluiten m vast vanzelf wel weer *)

9. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah ze zullen hem wle sluiten, maar dat is een taak van de admins en mods, dus je kan hem nu net zo goed helpen.
    Ik zou voor Jade Empire gaan, jade empire is echt vet, je hebt veel characters en veel vechtstijlen. Het heeft een SUPER mooi verhaal, en het is gewoon vet :D.

10. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Thanx hier heb ik wat aan, aangezien ik nu de ruil ga doen sluit ik de thread wel zelf. wantr sommige mensen zijn echt liever vervelend bezig dan te helpen. _0/

**** Modje een slot SVP*****

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan beter voor jezelf beslissen waar je je geld aan gaat uit geven. Wat jij leuk vindt hangt af van jouw mening, niet die van iemand anders. Test eens wat spellen in de winkel voordat je iets koopt en leer van je eigen ervaring voordat je spijt krijgt van die van iemand anders.

Woaah, case closed.

Laatst bewerkt: 31 mei 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina