ik heb al aardig wat games. heb : halo, sega gt, jetset,colin 3.0, championship manager 2002/2003, project gotham racing, doa3, medal of honor frontline, morrowind, s plinter cell en ghost recon. zijn er nog spellen waar jullie van zeggen dat ik die MOET hebben? hoor het graag
-unreal tournament 2k3 voorderest zou ik ff w8ten februari en maart worden goeie game maanden dus kan je beter nou je geld opsparen dan je nu een vage game heb...en straks geen geld heb meer voor de andere want er komen echt wle wat toptitels aangewaaid komende maanden
ik heb gezien dat er veel goede games komen, maar het geld heb ik wel. dat is het probleem niet. ik wil alleen nog een leuke game hebben. is oddworld wat? andere tips blijven natuurlijk welkom
oddworld is lachuh een leuk spel je moet er alleen wel van houden of als je veel samenspeelt kun je wel voor Deathrow en/of Timesplitters 2 gaan
ff w88 op midtown madnesss 3 offe Dead Or Alive Xtreme Volleyball als je van hete mooie dames houd "D
ik speel zelf ook veel alleen. die ghost recon speel ik altijd samen. ik zoek eigenlijk een spel dat je ook lekker alleen kan spelen en waar je dus wel veel plezier aan moet beleven. ik speelde normaal veel games op de pc, maar ik zoek dus echt een console game. nog extra tips van mensen???
Fifa 2003?? Sega Gt 2002?? W88 wat ik al zei op MM3 Splintercell?? Of w88 op racing evelotione (ofzo iets )
als je veel vanr acen houdt moet je w88 op racing evoluzione of midtown madness 3. en voor multyplayer shooters en xbox live: unreal championship
Voor de games die nu al uit zijn kun je het beste wat reviews lezen van verschillende mensen en wat filmpjes downloaden van de gameplay om een goed beeld van de game te krijgen. Het beste is natuurlijk om ze eerste ergens anders te spelen en dan te oordelen. Ik kan nu wel gaan roepen dat je perse Halo en DOA3 moet gaan kopen maar daar heb je denk ik niets aan omdat iedereen een andere voorkeur heeft. Wel is bijna altijd iedereen er over eens wat de games zijn die je juist niet moet kopen. Van de volgende titels verwacht ik persoonlijk veel gameplezier: Mijn huidige verlanglijstje voor de Xbox 07-Feb-2003 Racing Evoluzione 13-Feb-2003 Mortal Kombat Deadly Alliance 14-Feb-2003 Dead or Alive X 21-Mar-2003 Panzer Dragoon Orta 29-Apr-2003 Murakumo 26-Sep-2003 XIII 28-Nov-2003 Halo 2 ??-???-???? Fable ??-???-???? Soul Caliber II
als je van racen houdt zou ik wachten op Racing Evoluzione zoals hier al wordt gezegd, maar cker ook op DTM Race Driver (kan je ook op Zandvoort racen) weet je hoe vet
Medal of Honor is leuk de graphics zijn niet slecht.. maar na 10 uur game heb je er wel genoeg van denk ik .. dit is mijn mening.
medal of honor vind ik erg leuk. graphics zijn niet de beste maar de gameplay wel. zeker ook de sfeer. ik vind het persoonlijk een aanrader. alleen jammer dat je tijdens een missie niet kan saven. heb net effe deathrow gekocht. is wel effe wennen, maar volgens mij erg leuk. heb hem nog maar even gespeeld.