Welke game tha shit?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fearless[NL], 25 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet niet welke game ik moet nemen !

DTM Race Driver 2
    Ninja Gaiden
    Hitman Contracts
    Of aankomende Full Spectrum Warrior...
    Welke lijkt jullie van deze 3 helemaal te gek worden?

2. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Lees reviews & beslis voor jezelf. Smaken verschillen nu eenmaal, en wij kunnen niet voor je kiezen :)

3. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil niet de mod spelen maar waarschijnlijk heeft deze thread geen lang leven, en krijg je een antwoord als lees reviews en smaken verschillen

maar zal je tog ff proberen te helpen heb zelf ninja gaiden en is echt een top spel
    full spectrum warrior lijkt me ook vernieuwende en goed maar dat is afwachten DTM driver heb ik goede reviews over gelezen en wil ik zelf ook aanschaffen en hitman ja deel 1 en 2 zijn goed dus heb hier ook vertrouwen in dus het is moeilijk maar ik kan je verzekeren als je van adventure achtige games houdt met zeer mooie graphics en niet schrikt van een moeilijk spel kan ik je zeker ninja gaiden aanraden die zal je cker nie teleurstellen.

maar het ligt uiteindelijk aan je zelf veel succes

PS:
    xboxlive was me net voor en gaf zo een antwoord waar ik al bang voor was maarja hij heeft wel een klein beetje gelijk maar vind als je nix te melden heb laat ut dan aan mods over

Laatst bewerkt: 25 mei 2004
  4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan je ninja gaiden aanraden :) , gehuurd, het is een top spel, jammer dat ik zo weinig geld heb

5. FabianNL

FabianNL Guest

ik wacht lekker tot full spectrem warrior, ik hoop dat het alle verwachtingen waarmaakt, maar ninja gaiden lijkt me ook super, maar ik doe het voorlopig ff rustig aan dus eerst full spectrum warrior halen :)

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Welke spellen jij leukt vindt kunnen anderen niet voor jou bepalen, jij houdt immers van andere spellen als iemand anders. Reviews lezen, spellen huren of ff testen bij de lokale spelletjesboer kan daarbij helpen.

Case Closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina