Geachte allemaal, De een zal dicht in de buurt zijn van bovenstaande leeftijd dan d'ander. Sommige van de forumlezers zijn zelfs ouder. Ik heb deze leeftijd gekozen omdat ik de helft van deze leeftijd ben gepaseerd, waarvan ik in iedergeval 2/3 met comp games een deel van m'n vrije tijd heb gevuld. Wat wil ik van je weten? Wat is jouw ideale/wens game? Wat mis je nu? Wat moet beter? Nu na meer dan anderhalf decenium speel ik nog steeds regelmatig meer dan 1, of 2, uur een game achter elkaar, maar altijd heb ik wel het gevoel gehad dat ik iets mis. Meer bewegingsvrijheid? Meer realiteit? Of juist Absurditeit? Echt weten doe ik het niet. Kan jij het mij vertellen?
The Legend of Zelda (deel 34). Daar hoeft nix aan werbeterd worden want ze zijn allemaal al perfect. Ze moeten of course wel meegaan met de tijd. Dus ik bedoel de GFX. En Halo 24 mag er ook wel wezen
En nu ff serieus, ik denk dat ik een game als The Sims wel zou waarderen op die leeftijd..maar ik heb nog 35 jaar te gaan.. PS: Forumlezers die de leeftijd (50) gepasseerd zijn?? Neej joh
Whaha wel grappig, ik had van de week een ouder echtpaartje in de winkel, dat stel moet bij elkaar wel zo'n 150 jaar oud zijn , maar dat mannetje noemde de ene na de andere titel op van spellen, waar ik af en toe nog bij na moest denken. Dat bleek dus een flinke game-fanaat te zijn, vooral gek van strategie spellen. Uiteindelijk heeft ie Age of Mythology en Anno 1503 meegenomen Dat is toch gaaf man, als je op die leeftijd nog fanatiek spelletjes kunt spelen? Ik hoop persoonlijk dat ik op m'n 80ste nog fanatiek kan spelen op m'n Xbox 25
Ik denk dat als ik 50 bent ik wordt bevijd uit The Matrix, en dan ik dan weer in de matrix gaat om die mister Anderson een lesje te leren. Want er kan maar The One zijn en dat ben ik. LOL dat zou wel grappig zijn om over 50 jaar in een soort van Virtual Reality wereld games te spelen. Dus niet achter je tv te zitten maar het zelf echt te beleven.
Je bent NOOIT te oud om te gamen. Sterker zelfs het helpt je geest jong te houden. Je kan ook achter de geraniums zitten met een puzzelboekje. Ik moet nog 14 jaar totdat ik 50 ben, en dan hoop ik jullie nog allemaal te snel af te zijn in sommige race games. Tegen die tijd in het spel Moto GP7 en Midtown Madness 11
Hoewel ik nog niet eens de helft van die leeftijd gepasseerd ben kan ik misschien wel enigszins inleven in de situatie. Die drang naar 'meer' ligt misschien meer in dat je gewoon al veel games hebt gezien en dus niet heeel snel verbaast zal zijn van nieuwe dingen. Ík heb nu al datzelfde probleem Niet dat ik al zo heel lang game, maar meer omdat ik er te kritisch naar kijk denk ik, of toch misschien meer op gevoel een game beoordeel... Ik ben wel benieuwd naar de voorkeuren van de wat oudere gamers. Gaan zij ook voor de agressieve spellen of toch meer voor strategie? Ik denk dat vooral games als Anno, Age of Empires etc (zoals DwD noemt) daar wat meer populair zijn.
M'n oom van 63 zit ook nog achter de ps2 en de xbox te spelen. En m'n pa van 56 speelt graag een potje C & C Generals op het netwerk
de meeste GFX van spellen van nu vind ik goed genoeg. Ik zou absoluut niet willen dat games graphics hebben die foto-realistisch zijn. MIj lijkt dan dat je het game-gevoel verliest en dat is wel het laatste wat ik wil. wat ik WEL wil is dat de NPC's in games ,tegen de tijd dat ik 50 ben, een belachelijk creatieve AI hebben. Dat begint nu al een beetje te komen (half-life 2), maar ik verwacht er nog veel meer van. ook wil ik dat online-gaming nog veel beter en veel meer word dan dat het nu is. ik bedoel dan met name het online gaan met consoles. xbox live vol. 8??!
dude je hebt niet eens live, dus hoe kan je dan oordelen over online gaming op een console? maare back ontopic: op mijn 50e zou ik sowieso strategie games spelen, daar ben ik nu al grote fan van (ik speel ze ook nog maar sinds dune2 en warcraft) en ik zou duidelijk al mijn games online spelen.. en een soort van mmorpg zou ik dan denk ik ook wel spelen.. relaxte escape from reality
Ik denk dat ik tot ik het huis uit ga veel zal blijven games. Dan een tijd niet omdat ik het druk heb met studeren en een baan zoeken enz. En dan als ik bijna met pensioen ga dat het dan weer begint Lekker spellen spelen waar je weer wél lenig en jong in bent, of fable 10 en dat leven met me eige leven vergelijken.
pff hallo ik mag misschien geen live hebben maar ik weet heus wel hoe het allemaal in elkaar steekt, k woon niet op pluto ofzo... ik bedoel alleen maar dat er waarschijnlijk meer mogelijkheden komen met online gaming want volgens mij kan je daar nog aardig wat mee doen.
het lijkt me echt wreed droog om met een stel vrienden als we 50 zijn een quake of unreal clan op te richten, en dan gaan we wat newbie-ass kicken.. dat zou ik echt willen doen.. een droom/wens game heb ik niet echt..
alleen kun je neit zeggen dat de zi van half life 2 goed is want heb je het al gespeeld...??? en de vrehalen in magazines moet je meestal ook maar met een korreltje zout nemen!
ja k das waar. sommige dingen in bladen geloof ik echt voor geen ene meter, zo zou het hele gebied in true crime 240 vierkante mijl bevatten. en gta vice city heeft 32 vierkante mijl ofsow. ja nou zoiets geloof ik moeilijk. maar dat van half-life 2 geloof ik wel. have faith in valve
Waar ik echt naar uitkijk is Virtual Reallity....en dan niet lelijk maar ook echt mooi. Ze zijn nu ook bezig met zo'n pak.....Als je dan iets oppakt in een spel....voel je dat ook echt....het lijkt dan ook net echt. Dat moet denk ik als ik 50 ben wel lukken.....hebben ze nog 32 jaar de tijd voor....... Maar voor nu zitten we nog bij deze game.....en er komt me toch een gruwelijke game aan....HAlf-Life 2.....alleen daarvoor zou ik al een nieuwe pc kopen
er iets van af weten, is niet hetzelfde als ervaren dus er over kunnen oordelen.. dus als je het nog niet gespeelt hebt, moet je er ook niet over oordelen.. heb je wel is enigzins online gegamed? dan weet je dat Live gewoon al bijna perfect is;/..