Welke game is leuk om te halen? paar voor waarden: -moet online gespeeld kunnen worden -geen race games -moet boeiend blijven tot Ghost Recon 3 COD2 leek me erg vet, iemand nog iets anders....
1. Welkom op Xbw.nl 2. Kijk hier eerst even voordat je post 3. Om toch nog even op het onderwerp in te gaan. Hoe kunnen wij dat nu weten, de Xbox360 is nog niet eens uit en nog bijna geen enkele Xbw-sterveling heef thet spel gespeeld. 4. Biertje?
Argh!! waarom kappen mensen niet met deze topics maken? En om op het vierde punt van Lucca in te gaan: lekker
Ik dacht er zijn mensen die bij sommige winkels al bepaalde spellen hebben kunnen spelen... en die dan hun mening daarover kunnen geven... en het X05 evenement daar zijn vast ook wel mensen geweest...
Het beste is gewoon topics lezen van spellen die je bevallen. Meningen af wegen of gewoon gokken. En om ook maar even op het vierde standpunt van lucca in te gaan nu we toch bezig zijn:inderdaad lekker.
Ik lust geen bier, mag het ook iets anders zijn?? [edit] sorry voor het onzinnige, maar deze gaat toch dicht.[/edit]
@ Lucca: niets aan toe te voegen. @ AJK: Post nuttig of niet. Omdat je denkt dat een thread zeer waarschijnlijk gesloten wordt wil dat nog niet zeggen dat je stompzinnig moet gaan lopen posten.