[PC] Welke games/demos zijn interessant om uit te proberen?

Discussie in 'Games' gestart door BigKabuto, 26 jun 2010.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben niet een echte PC gamer, maar heb een week of twee geleden wel een nieuwe laptop gehaald en ben erg benieuwd wat ie qua games allemaal aankan. En al zal ik altijd op de consoles blijven gamen, voor games als The Witcher II en RPG's zoals Risen/Arcania, zal ik de laptop er wel bij pakken als deze de game goed kan draaien.

Gisteren heb ik demos van The Witcher en Crysis getest. Witcher draaide over het algemeen met alles op zijn hoogst gewoon goed, in de cutscenes soms wat haperingen maar verder heel netjes. De Crysis demo draaide met alles op high in het begin ook heel netjes maar na een tijdje begon het wel te haperen en moest ik dus settings lager zetten. Maar goed, welke games en/of demos moet ik uitproberen? Elk genre is wel ok behalve....

sport
    strategy

Specs

Sony Vaio, VPC EB 1 E8E

15 inch, Core I3 330M cpu (2,13 GHz, 3MB shared L3 cache, 1066mhz FSB, Ati Radeon HD5470, 4GB ram, 320GB HDD, Windows 7.

Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Moet een subforum verder naar boven;)

Download Steam zou ik zeggen, staan genoeg demo's op

edit//Zie net dat het Serieus Sam HD: Double pack vandaag maar €7,50 op Steam kost. Misschien is dat wat voor je

Laatst bewerkt: 26 jun 2010
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ooooops ,my bad.

Ik zal steam eens downloaden, thanks. Liever niet gelijk iets kopen, want ik weet nog niet eens of ik echt me weer op pc gaming ga storten. Het is puur uitproberen enzo :)

4. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina