Bloodwake demo gespeeld en 2 minuten later maar weer DOA3 gedaan... Bloodwake is echt een F*ckspel!! (mijn mening) Morrorwind, ik hou niet van RPG's maar eerst het spel checken voordat ik echt zeg dat ik hem niet moet!! Er zullen er nog wel meer zijn, als ik het weet hoor je het wel!!
FIFA, NBA, NHL, ... al die sportspellen koop ik zeker niet. Ik speel dat gewoon niet graag... Wat ik wel koop is auto- of motorsport games
Azurik = Demo ziet er klote uit, niet mijn type spel Bloodwake = saai spel, tevens demo gezien vond t weinig aan JSRF = dat tekenfilm achtige ... naahhhh Skate spellen BAh!! Blood omen 2, Crash Bandicoot ... enn tja wat heb je nog meer?
jsrf= wreed gaaf en gaat langer mee in singelplay dan halo(maar 10 levels) en celshading is wreed t zit er heel mooi uit !!! (begryp me niet verkeerd, halo is wel goed maar ik had meer verw
Azurik off course !!! Haalt op geen enkele GameSite veel punten, ik ga nog liever wafels gaan verkopen.
Voetbalspellen e.d., Azurik, JSRF, Batman. Voetbal: ik hou niet van voetbal en al helemaal niet van de games, het kan me niet zo boeien. Azurik: review en filmpje gezien en vind het niks. JSRF: Hou niet van skaten en van tekenfim-achtige games, ook de game lijkt me niet zo leuk. Batman: Heb de demo gezien bij de MM, ziet er erg triest uit, slechte graphix.
munches odessy of hoe je dat ook schrijft heb de demo en die is echt slecht. Bloodwake ga ik wel kopen als ie 10 euro is (of minder natuurlijk)