1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke games gaan jullie binnenkort kopen? [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 22 feb 2008.

?

Welke games ga jij binnenkort kopen?

  1. Bully

    29 stem(men)
    8,7%
  2. Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2

    61 stem(men)
    18,2%
  3. Dark Sector

    9 stem(men)
    2,7%
  4. GTA IV

    204 stem(men)
    60,9%
  5. Alone in the Dark

    34 stem(men)
    10,1%
  6. Gears of War 2

    164 stem(men)
    49,0%
  7. Just Cause 2

    18 stem(men)
    5,4%
  8. Ninja Gaiden 2

    76 stem(men)
    22,7%
  9. Universe at War

    2 stem(men)
    0,6%
  10. Kane's Wrath

    6 stem(men)
    1,8%
  11. Condemned 2

    23 stem(men)
    6,9%
  12. Army of Two

    33 stem(men)
    9,9%
  13. Guitar Hero IV

    50 stem(men)
    14,9%
  14. Alan Wake

    45 stem(men)
    13,4%
  15. Unreal Tournament 3

    38 stem(men)
    11,3%
  16. Banjoo Kazooie

    41 stem(men)
    12,2%
  17. Brothers in Arms: Hells Highway

    82 stem(men)
    24,5%
  18. Viking: Battle for Asgard

    16 stem(men)
    4,8%
  19. Fable 2

    117 stem(men)
    34,9%
  20. Tom Clancy's EndWar

    26 stem(men)
    7,8%
  21. Anders...

    67 stem(men)
    20,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tijd voor een vervroegd nieuw deel.

    Welke games gaan jullie binnenkort kopen, en waarom? Wat lijkt je leuk, Wat wil je sowieso checken, Etc.!


    Release lijst op de main page met meer info: Link
     
  2. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ben bang dat het toch Beautiful Katamari gaat worden volgende week :cool:
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als eerste natuurlijk R6:V2

    Maar ook andere toptitels zoals GTA IV, BIA:HH, UT3, GOW3, Prototype, Just Cause 2 etc. worden must haves voor mij.
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Deze titels komen er zeker bij mij in

    Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
    GTA IV
    Alone in the Dark
    Gears of War 2
    Ninja Gaiden 2
    Condemned 2
    A-Train HX

    Waar ik nog over twijfel is:

    Frontlines: Fuel of War
    Bully
    Army of Two
     
  5. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2 - ben vooral benieuwd hoe het verhaal wordt vervolgd.
    Star Wars Force Unleashed - Altijd star wars fan geweest en dit ziet er uit als één van de betere star wars games na een hoop middelmatige op de xbox (exclusief een paar zoals jedi knight 2)
    The Chronicles of Riddick: Dark Athena - Dit is een no brainer, een van de beste games op de xbox moet ik ook op de xbox360 hebben.
    Tomb Raider Underworld - Tomb Raiden is ook één van mijn jaarlijkse tradities en ga weer lekker op avontuur met Lara.
    Indiana Jones - Naast Tomb Raiden maak ik er geen probleem van om nog op avontuurtje te gaan met docter Jones.
    Left 4 Dead - een game die ik waarschijnlijk voor de pc koop (zodat ik het met mijn vrienden kan spelen die ook geinteresseerd zijn voor de ze game) en zeker naar uitkijk.


    Games die ik hoop dit jaar te spelen:
    Skate 2
    The Darkness 2
    Half Life 2 EP3/Portal 2
    En misschien de nieuwe Tony Hawk er van uitgaand dat ze deze keer wel de game weten te vernieuwen.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Games die in de poll staan die ik wil gaan kopen zodra ze uit zijn;

    Gears of War 2;
    Ik heb deel 1 helemaal kapot gespeelt, zowel
    online als offline. Heb met clans meegedaan en veel met vrienden gespeelt, prachtige tijden. Af en toe stop ik hem er weer in om online te gaan spelen, helaas lukt dit niet altijd ivm een scheurtje in de cd aan de bovenkant.

    Brothers in Arms: Hells Highway;Ik begin steeds meer interesse te krijgen in de Tweede Wereld Oorlog. Ik heb BiA: Earned in Blood destijds met een vriend gespeelt maar heb hem niet uitgespeelt, het zelfde geldt voor Road to Hill 30. Ik hoop dan ook dat deze op de Marketplace zullen verschijnen in de vorm van een Original. Zeker nu dat BiA: HH zich afspeelt in ons eigen kikkerlandje is dit een must voor mij.

    Banjo Kazooie;Ik heb op de N64 al eens eerder in aanraking gekomen met Banjo en z'n gevederde vriend Kazooie. Prachtige game, ben dan ook zeer benieuwd naar de next gen versie hiervan. :)

    GTA IV;Ik heb alle GTA's kapot gespeelt totdat ik elke auto bij naam en alle wegen kende. Daarna ging de lol er vanaf voor mij. Nu de next gen er al geruime tijd is is het natuurlijk tijd voor een nieuwe GTA. Ditmaal speelt het zich weer af in Liberty City, iets waar ik in het begin niet zo blij mee was. Maar na het zien van diverse trailers en een reeks screenshots is dit verandert. GTA IV moet, en zal ik gaan kopen.

    Ninja Gaiden 2; Ik moet deel I nog steeds uitspelen, misschien dat ik later de Black versie hiervan koop op de Marketplace. Ik zat destijds vast bij een stenen draak, te weinig hp en na 50 x proberen en daarvan 4x dat hij echt gewoon bijna dood was ging ik wéér dood. Frustratie alom! Toch was het een van de vetste games ooit die ik gespeeld heb.

    Verder wil ik ook deze game aanschaffen, hij staat niet in de pol.
    Sega Superstars Tennis;Lijkt me weer leuk een party game te hebben in de vorm van een soort Mario Tennis. Ditmaal met allerlei figuren van Sega.

    En waar ik nog op wacht; The Darkness 2, Skate 2, Fallout 3, Een evt nieuwe Bioshock, Een vervolg op Eternal Sonata, Pro Evolution Soccer 2009, Een vervolg op Dead Rising, Prototype en Left 4 Dead.

    Lijkt me een mooi gamejaar dus!
     
  7. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden 2 en Fronlines fuel of war voor de multiplayer zeker.

    Misschien Banjo Kazooie en Gears of War2.
    De rest boeit me niet in die lijst.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    RB6 Vegas2, GTA IV (of course), Just Cause 2 en anders, namelijk: Midnight Club: LA, Saint's Row 2 en All Points Bulletin. Ik hoop echt dat ze hun belofte waarmaken en dat APB dit jaar nog uitkomt.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  9. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    RB6 vegas 2 Heb de eerste gemist maar het 2e deel zal ik zeker gaan aanschaffen

    GoW2 Nobrainer na deeltje 1 plus de techdemo van de verbeterde unreal engine op de GDC

    GTA IV Al zal ik hem niet bij release kopen hij komt er zeker in, ben wel benieuwd of ze echter een sprong vooruit hebben gemaakt.

    Banjo Komt er zeker in een welkome afwisseling tussen alle
    shooters

    Daarnaast ff afwachten hoe prototyp en APB uitpakken en anders mischien nog een budget titel hier en daar (Skate, Bully enz)
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik hoop ook op een vervolg van G.R.A.W. Wanneer komt eigenlijk EndWar uit? En er zou toch een vlieg spel alá Ace Combat van Tom Clancy komen? :)
     
  11. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Edit

    Bijna vergeten Too Human is ook een titel waarop ik zit te wachten, als het maar de helft waar maakt van wat het belooft dan is het een aankoop waardig.
     
  12. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Overduidelijk:

    GTA IV: Ik heb een heleboel Free Roaming games gespeeld, maar van álles blijft GTA het beste. Je hebt vrijheid, goeie missies, goeie verhaallijn. En deze word zelfs bijgevuld met Next-Gen en online mogelijkheden. Dit word 100% de beste game van 2008 :D
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2 haal ik zonder enige twijfel.

    GTA 4 ben ik nog over aan het twijfelen. Hoe zit dat eigenlijk met die multiplayer in de game? wordt dat co op missies doen, of wordt het online ala saints row?
     
  14. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Kane wrath en viking, Daar ben ik dan wel weer een poosje zoet mee haha
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    heeft iemand van jullie crackdown. want ik vroeg me af ik het 30 euro waard is. Eerlijke mening graag
     
  16. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV uitraad ! :p
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    t valt me op hoe hoog BIA III scoort,.. er zijn meer mensen van plan bia te kopen dan NG2 of rsv2 , dat had ik niet verwacht.
     
  18. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker GoW 2 en Condemned 2 en BIA HH

    ik zie GH 4 in de lijst staan? wist niet dat tie eraan kwam
     
  19. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt me op hoe laag Alan Wake scoort, dat moet toch wel de game van het jaar worden.

    Ik hoop dat deze en Hell's Highway eindelijk binnenkort eens uit gaan komen.
    Verder natuurlijk Halflife EP3! Maar dat zal nog wel een poosje duren, Valve kennende.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gears of War 2 staat sowieso al vast, want die wil ik echt niet missen. Verder denk ik dat ik ook voor Brothers in Arms: Hells Highway, Ninja Gaiden 2 en Condemned 2 ga al heb ik het eerste nog steeds uitgespeeld wat ik binnenkort even ga doen. Over GTA IV twijfel ik nog steeds, omdat ik het eigenlijk een beetje gehad heb met GTA. Maar misschien draai ik nog bij als de game eenmaal uit is. :+
     

Deel Deze Pagina