Welke games hebben een single screen link optie.

Discussie in 'Algemeen' gestart door lammetje, 10 aug 2002.

1. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Daarmee bedoel ik dus , met welke games kan je in je eentje met je eigen tv tegen andere xboxers spelen dmv een hubje ?

Het zou fantastisch zijn om met 8 xboxen, 8 tv's in een kamer tegen elkaar te racen of fps 'en. Echte XboX lan party's zonder MULTISCREEN play (want dat zuigt, vind ik )

Ik bedoel dus geen Xboxlive, puur multi netwerk
    single screen play, in welke games kan het en welke games gaan deze optie bevatten...?

2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Nog geen enkele game heeft het (kan maar 4 boxxen aan elkaar linken) maar als je dat wilt dan is xbox live een optie voor je. maar via de system link zal het niet gaan lukken. Trouwens koop een grotere tv dat werkt ook

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je kan Haloen in full screen, maar dan kan je dus maar met maximaal 4 man(als iedereen full screen wil), zelfde verhaal met Moto GP..

4. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Wixx : ik heb hier een Sony Projectie Wega TV staan ( groot genoeg ? http://www.sony.nl/view.x?cat=12634&prod=18879&loc=en_NL ) en eventueel een philips projector, het gaat mij om de LAN mogelijkheid, eigenlijk wat WouterR bedoelt...en multisplitscreen maakt de Graphics heel wat minder en geloof me dat zie je HEEL goed op een grote tv. Helaas nog tot 4 man maximaal volgens mij gaat dat ook met PGR2 gebeuren...afijn..hopelijk wordt het ooit 8 xboxen CSen ;)

Laatst bewerkt: 10 aug 2002
  5. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    met UC kan je toch met 8 xboxen linken?

6. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op gamespot : betreft UC

The game will have support for up to 16 players on the Xbox Live service and through a LAN. There is a split-screen option as well. Unreal Championship is scheduled for release this fall.

Ik hoop ook echt 16 player LAN, dus niet splitscreen met 4 xboxen (4x4=16 duh?) }:]

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    16 player LAN, dat is dus gewoon 4x4 en niet 16 Xboxen. Lijkt mij :)

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    ff zonder dollen,
    Met UC kan je dus met 8 xboxen linken 16 player.... dus 2 op 1 xbox.....
    Weet alleen niet meer waar ik dat had gelezen:confused:

Deel Deze Pagina