Niet als je nagaat dat hij het in het Non-Xbox Hok zet Ik weet niet echt wat er allemaal uitkomt. Ik ben niet echt in to the GC Maar Metroid Prime mag je denk ik niet missen
Metroid Prime Legend of Zelda: The Wind Waker Final Fantasy Chrystal Chronicle Raven Blade(ik hoop..ik hoop) Pokémon Online* Resident Evil -0- Viewtifull Joe Killer7 P.No3(dit is de enige game die ook naar de PS2 wordt geport...een tijdje na de launch) Dead Pheonix F-Zero Golden Sun Tales Of Phantasia Eclipse Mega Man Star Fox Armada Wario World Mario Kart Online Super Mario 128 @The killerbee....STFU!
omdat ik heel erg uit kijk naar deze game en het is niet zeker of Retro Studios momenteel aan RB werkt
Parasite Niet té asserief Van 4 van de 'Capcom 5' is trouwens niet eens bekend of ze wel GCN exclusief zijn hoor...
RE4 is exclusief Killer7 past totaal niet bij de PS2 en zou het ook niet aankunnen kwa graphics Viewtifull JOe(denk jij dat de gemiddelde PS2 gamer die game leuk lijkt?...past totaal niet bij de PS2) Dead Pheonix zou misschien wel op de PS2 kunnen komen PN 03 is de enige game waarbij bevestigd is dat ie geport wordt naar de PS2 Capcom brengt niet echt veel op de de XBOX uit en die doet het ook niet goed in Japan
Alleen Resident Evil 4 is zeker, de rest is zeker dat ze niet exclusief zijn. En, capcom brengt niet veel voor Xbox. Steel Battilion is mooi wel van hun, en zo zijn er nog zat andere titels, als je me niet geloofd, check www.capcom.com en ga dan naar Europe