Welke games kopen bij nieuwe xbox?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Sidereal, 27 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sidereal

Sidereal Guest

Ik ga morgenavond een xbox kopen, maar ik twijfel nog welke spellen ik zal kopen...

Die liveset met mechassault en ghost recon lijkt me niks...beide spellen lijken me niet zo dope...en die live kit zit er ook nog niet eens bij...

Ik wil een actiespel en een race/sport spel..

Denk dat ik voor deze 2 ga:

-Halo (moet gewoon he)
    -Racing Evoluzione (lijkt me errug vet)

Iemand suggesties?

2. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goh een kale xbox nieuw is 259€ ofzo en die Live pakket is 299€..kan je net zo goed toch die live pak hale met 2 games

3. Sidereal

Sidereal Guest

jah maar dan heb ik twee spellen die me niet sow vet lijken....

maar als je die set koopt...kan je dan gelijk ook via xbox live spelen...nee toch?

4. Stone

Stone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    -Halo is inderdaad wel een verplichte aankoop ja. Heb ik zelf ook direct bij de, toen nog standaard kale, xbox gekocht en hij blijft leuk (na al bijna een jaar!)
    -Zelf ben ik niet zo'n racefan, maar op ander tennisgebied kan ik je Tennis Masters Series 2003 aanraden! Echt top en niet duur (voor 32 euro bij Mediamarkt gekocht).

In ieder geval veel plezier vanaf morgen!!

5. vince0606

vince0606 speedfight

Leuk Bevonden:
    0
    neej, dan moet je er ook nog een live starters kit bij kopen, maar als ik jouw was zou ik wel die live set met die twee spellen kopen, en dan de spellen op xbazar http://archief.xboxworld.nl/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=16 verkopen, voor die spellen kan je goud geld krijgen ( ongeveer 40 euro per stuk) en dan hou je er toch nog een leuke winst aan over, voor dat geld kan je dan halo en RE kopen..

6. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oftewel kort gezegt alles :

koopt Livepack en dan ruil die 2 games hier op forum tegen Halo en RE :)

7. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ]

Dit lijkt mij innderdaad een heel goed idee!

Moet je doen!

8. Sidereal

Sidereal Guest

pfffff

wel veel moeite...voordat ik ze geruild heb ben ik weer een week of wat verder...

naja thanx voor de tips..ik zie wel...

9. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goh die 2 spellen zijn meer waard dan Halo en Racing Evo dus je hebt het zo binne en je kan zelfs winst mee maken ;)

10. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yup koop die live set en verpats de boel. Dan kan je mooi Steel Battalion kopen ;););).

Halo is idd leuk. Ik zou die erbij nemen ja. En met racen zou je toch ff moeten wachten op een echt goed race spel. In die tijd is RE wel het aanschaffen waard (ik heb hem niet maar lijkt me wel leuk)

Veel plezier morgen ..............

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Lees reviews.. Dit heeft toch geen nut? Games koop je op eigen mening. Wij kunnen toch niet zeggen wat jij wilt? Dus.. lees reviews.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina