1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Welke games makkelijke achievements?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Looney-Crew, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat een game toch niet spelen omdat je achievements wil maar omdat ie je leuk lijkt... Kijk dat je een game uit wil spelen op 1000g maar dan ga je tog geen game kopen voor de g's en dan patsen met je gamerscore :confused: zal wel aan mij liggen dan.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    NFS MW.. uitspelen en je hebt 1000G erbij.
     
  3. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    nfs mw,call of duty 2 en kingkong
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    das volgens mij met elk spel :b:
     
  5. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Jij hebt echt geen leven! (Sorry dat meen ik echt).
     
  6. aevitas

    aevitas Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    QFT
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nope! :b:

    Al eens Gears of War of FEAR gespeeld? Er zijn nog veeeeeeeeeeeel meer games waarbij je als je 'm uit hebt nog maar een paar punten hebt.

    En tsja, als je games koopt om de gamerscore...dan is er toch wel wat mis met je. Gewoon als een game je aanspreekt moet je een game kopen.

    Ik zeg niet dat je dat doet hoor, maar het zou kunnen. *)
     
  8. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Elke game heeft makkelijke achievements maar om de volle 1000 te krijgen moet je wel wat moeite doen. Vooral geen echte online game halen zoals COD3, GRAW, Quake4, GoW maar de kindergames halen zoals TMNT, Open Season, Cars etc.

    En veel patsten lukt toch niet als je alleen maar zulke games in je lijst hebt staan, je krijgt meer respect als je bij lastige games 600 punten (zoals guitar hero2) hebt dan de 1000 bij TMNT.

    Zoek ook even op xbox360achievements.org, daar staat altijd wel in de guide of de game makkelijk te clearen is.
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij komt deze maand hier ook in de winkel voor 30e.Maar je kon hem in augustus al kopen via play com
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  10. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0
    ik koop geen spel voor de achievements hoor.Het is wel een leuke toevoeging
    maar ik koop gewoon een spel omdat ik hem leuk vind/leuk lijkt
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogal logisch dat je een spel koopt omdat je hem leuk vind. Maar er zijn ook leuke spellen die ook makkelijke achievements hebben!! En misschien dacht hij dan dat zijn game hier ook wel tussen zou staan ;)
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Sommige spellen vind ik ook geen zak aan maar speel ik ook voor de achievements. Als het echt barslecht is dan laat ik het wel zitten maar als jet ermee doorkan probeer ik wel achievements te halen.
     
  13. Looney-Crew

    Looney-Crew Punish and Enslave

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha ik heb echt geen leven :lol:

    Ik ben een gamer ik heb genoeg levens :thumbs:

    Nee effe serieus nou, normalite game ik niet achterlijk veel en koop ik aleen games die ik echt vet vind en die hou ik dan ook gewoon.
    Achievements halen probeer ik door elke game UIT te sepelen met ALLE points, dat is pas game haha
    Zoals dead rising heb je 7 day survivor die kan je niet saven en speel je ook achtereen 14 uur!en die heb ik nu wel....
    Ook een wedenschap maar die heb ik verloren....
    Maar ik heb een weddenschap met een maat van mij dat ik eerder dan hem op de 10000 points zou zitten.
    We wedden hier om 100 euro dus lijkt me wel de moeite waard :9:thumbs:
    Zit nu op de 9595 dus ben in de buurt.....maat van mij heeft 9090
    En nee ik ga geen games kopen omdat ik de punten wil hebben ik heb er een paar die gaan rondjes maken steeds, daar bedoel ik dus mee dat ik één keer in de zoveel tijd games ruil als ik ze uit heb en dan de points behaal ervan...
    Maar het gaat me om die 10000 points voor die 100 euro dus ja *) daarna weer lekker doen wat ik leuk vind :)
    Zit te wachte op reactie van Magneto want daar wil ik bioshock van kopen namelijk.....

    Maar ik weet genoeg...

    Alenmaal bedankt mensen! :thumbs: super!
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Allersnelste game is toch echt TMNT gevolgd door Fight Night, allebei echt extreem gemakkelijk te halen, maar ook echt in een kort dagje te doen. 2000 punten in een zeer lange dag en jij hebt je 100,- ;)
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    nba2k6 gaat het snelst van alle spellen.. neem t maar aan van een pro :cool: Waar je bij tmnt of fight night nog een paar uurtjes bezig ben haal je de 1000 bij nba2k6 in minder dan een halfuur/uur
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ghehe, cool die moet binnenkort bij mij in m'n bbus vallen. :b:
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het niet met alles eens: Need for speed MW heeft welliswaar makkelijk achievements, maar het duurt echt lang om het uit te spelen en wordt echt oersaai.

    Shadowrun gaat ook erg veel tijd in zitten als je alles wilt gaan halen.

    Wat nog wel erg makkelijk is naast wat er al genoemd is: DIRT en Gun.
     
  18. Farmir

    Farmir VIP User

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je gaat geen 60 euro uitgeven voor 1000 gamerscore zoals bij Dirt...

    Je gaat toch niet alles op rookie uitspelen. Ik ben bezig heel Dirt nog een op Pro uit te spelen! Had de eerste keer op Pro Am/ Amateur uit gespeeld.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb het ook op Pro-Am gedaan.

    Ik ga er ook niet vanuit dat iemand een game puur voor de achievements koopt. Maar het kan iets zijn wat bij sommige mensen een factor is die in de overweging wordt meegenomen bij de aankoop van een game.
     
  20. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren kameo tweedehands gekocht, vandaag gespeeld voor 6 uurtjes ofzoiets en ik heb al rond de 500 punten :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina