Kunnen jullie mij misschien helpen? Ik ga morgen een xbox kopen en ik weet niet goed welke xbox games ik moet kopen. Ik koop zeker en vast Halo en Pgr. Maar ik wil ook nog een derde game kopen. Suggesties ???? Ik dacht aan SSX Tricky?
DOA3 is erg leuk als multiplayer, maar wel minder in single player. SSX tricky is erg leuk als je meer van arcade houdt dan van simulatie. Jet set Radio is ook wel grappig, en die wordt niet meer gemaakt zoals je misschien al gelezen hebt dus die wordt zeldzaam!!
Moto GP of THPS3 zijn zeker ook titels die je in je hoofd moet houden. Kan je ze niet ff spelen waar je je games haalt?
Eigenlijk speel ik alles graag. Alleen zou ik nu graag een snowboard game willen kopen. En Amped is volgens mij iets te realistisch en te moeilijk, terwijl SSX Tricky gewoon pure fun is. +SSX Tricky kun je met 2 spelen. Amped niet.
amped is dat turn-based gedoe, das een beetje neppe multi. ssx tricky is een vet goede game, maar je kunt natuurlijk ook eerst halo, pgr en doa3 kopen en dan later transworld snowboarding kopen (15 september ongeveer).
prisnoner of war moet ke kopen at is een lauw spel. weet alleen niet waarneer hij uitkomt ik dacht 1 juli.