Welke games ga jij 14 Maart bij je XBox aanschaffen? ik heb mijn (US) versie verkocht wegens geldnood dus ik ga 14 Maart weer zo'n wonder BoXy halen! Ok deze games schaf ik bij mijn Xbox aan op 14 Maart: 1 DOA3 2 Halo 3 Jet Set Radio Future 4 Project Gotham Racing 5 (eventueel als ie dan uit is Wreckless!) Mmmm ben ik wel zoet mee todat Soul Caliber 2 ofzo uitkomt!
Dat worden -HALO -STARFIGHTER SPECIAL ED. -OBI WAN -THE THING Weet niet of die er allemaal zijn de 14e, maar die gaat ik zeker binnentrekken
nou ik denk dat bijna iedereen halo er wel bij neemt. ik dus ook. - Dead Or Alive - Halo - Amped snowboarding - Brute force is er jammer genoeg niet anders zou ik die er ook bij nemen.
Ik neem iig: - Halo - en Wreckless (zo snel mogelijk ) - Als Wreckless niet bij de launch zit: Project Gotham Racing.. Ik heb helaas niet zoveel geld om 5! games tegelijk te kopen, maar ja, ik kan ze moeilijk alle 5 tegelijk spelen, dus dat komt later wel Volgens mij komt Brute Force wel als Launchgame, Killabee... Lucky you!
hmmzz ik neem er nie zoveel denk ik. Ik weet ook nog niet of ik Halo er bij neem aangezien ik deze natuurlijk al helemaal heb uitgespeeld misschien als de spellen wat goedkoper worden of als ik wat kan regelen bij MS . Mijn games die ik nu sowieso wil hebben zijn 1. Gotham 2. Amped ehm misschien Buffy tha vampire slayer als die launch list klopt die nu op de website staat Puur alleen om dat chickie nee.. weet niet of dat spel wel zo goed en leuk is, ik wil graag spellen waarmee je lang kan doen.. niet in 1 week uitspelen (zoals bovenstaande games)
Ik wacht tot de Xbox goedkoper is. DOA3 100% zeker. Dan Cel Damage of Abe(eventueel Shrek) Maar ik wil echt FFX1 voor de Xbox!!!!!!!!
DUDEĀ“s mijn list is: Project gotham racing Tony hawk 3 jet set radio en misschien wel Halo maar da ziek nog wel
Ehh als de launch er is .... dan wil ik ..... ehhhh, - Halo - Amped - Doa 3 - Pgr En de rest zie ik nog wel !!!! .
nou hier is mijn (lang verwachte) lijssie 1) Halo 2) PGR DOA 3 4) Oddworld: Munch Odyssee 5) Azurik: Rise of Peretia (zie die trouwens bij niemand in z'n lijssie staan, maar mij lijkt ie ongelofelijk vet ) Wreckless wil ik ook, maar zoveel spellen tegelijk speel ik toch niet (Mijn lijssie is trouwens niet alleen voor 14 maart, maar in volgorde van nummering ga ik deze spellen kopen. Ligt aan de poen hoeveel ik er koop bij launch) = veel verdienen dan maar! mzzl Munch and Abe (vraag mij trouwens af hoeveel topics er wel niet zijn over een top 5/de games die iemand wil hebben -> pleur dat gewoon allemaal in 1-tje!)
Ik koop: -. Dead Or Alive 3 -. Halo -. Jet Set Radio Future -. en misschien nog Fuzion Frenzy (dit is mijn eerste post )