Hallo, ik wil een geluidsset voor m'n xbox kopen. Ik weet niet in welke topic ik dit moet plaatsen dus doe ik 't maar hier. Ik heb een tijdje gekekeken naar de Logitech Z-640. Maar de verkoper zei dat die geen optische ingang ofzo had en dat je de xbox daar dus niet op aan kon sluiten. Nou zag ik in de xbox magazine nr. 3 die set staan dus volgens mij kan 't wel. Maar is die logitech set een beetje een goede keuze of niet? Want ik zag net dat iemand op een ander bericht van mij had geantwoord dat ze Z-680 ook uit is maar die vind ik te duur. Als ik zo'n set koop, hoef ik toch alleen maar die set en de advanced scart cable te kopen?? Als iemand mij een set die goed is kan aanraden van maximaal €200,- bedankt.
voor rond de 269 (nieuwprijs) heb je een Creative 5700 is echt een goeie creative 5500d kost minder maar schijnt ook wel goed te zijn en ja je hebt alleen maar een advance scart cable nodig..optic kabeltje zal wel bij de set zitten die je koopt
koop je voor dat geld een complete dvd set met dolby moet je wel ff kijken of er een digitale ingang op zit
k betwijfel of je voor 200 euro een dvd speler met speakers en een optical in hebt. (en dan nog of dat wat is).
Die 640 kun je wel op je Xbox aansluiten maar enkel via stereo, dus je zal er dan maximum Dolby Surround uithalen :{ (Specs 640) Dus GEEN Dolby Digital 5.1 of DTS De 680 heeft wel optische aansluitmogelijkheid daarentegen...
het ligt er een beetje aan wat je uit wilt geven als je zeker wilt weten dat alles werkt en dat je het optimale geluid krijgt moet je een receiver kopen, daar kan je werkelijk alles op aansluiten. heb ik ook gedaan. gewoon een goede receiver kopen, van sony ofzo. ongeveer 300 euro een een speakerset kopen (5 satellietspeakers+subwoofer). ongeveer 200 euro dan moet je alleen nog een adv. cable hebben en een scart kabel voor de aanluiting tussen je receiver en je tv
als je een xbox hebt ...dan heb je toch geen dvd set nodig bij creative 5700 en 5500D zitten decoders met optical in dus die kan je direct aansluiten
Ik ga ook zo'n speakersetje aanschaffen. Je moet toch geluid hebben op je toekomstige breedbeeld Ik twijfel enkel tussen de Z-640 van Logitech of van Creative, de 5500D. Qua prijs zit er niet echt bar veel verschil in. Enige adviesen? Khoorde al net dat de 5500D mooi geluid produceerd maar zijn er people met ervaringen met de Z-640?
Het enige nadeel van de 5500D is dat hij wel erg korte snoeren heeft voor de speakers voor de rest is ie super
Hoelang zijn die snoeren dan? Want ik denk erover dit setje te kopen voor mijn slaapkamer. (mijn slaapkamer is 3,60 X 4,60)
bij die van creative 5500D hebben ze in 2 uitvoeringen. Bij die van xbox moet je nog een Avanced Scart Lead nodig hebben. Dat is toch gewoon een advance scart kabel? En welke vinden jullie beter,creative 5500D of logitech z-640?
bij beide heb je een adv. scart kabel nodig. ik heb alleen nog maar de 5500D gehoort dus ik kan iet oordelen welke beter is. Hoelang zijn die snoeren dan? Want ik denk erover dit setje te kopen voor mijn slaapkamer. (mijn slaapkamer is 3,60 X 4,60) zo groot is mijn kamer ongeveer ook en het is te doen. Je kan alleen problemen krijgen als je de draden netjes wil wegwerken. Bij mij is het echter wel gelukt
200 euro is wel een beetje weinig spaar even door en koop wat beters want voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rij zitten voor 400-500 kun je wel een leuk setje kopen