[PC] Welke handheld zou ik kopen, of zal ik nog even wachten??

Discussie in 'Games' gestart door Da Ni-LXL, 2 jul 2004.

1. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus heel wat geld en ik denk eraan om een N-gage QD te kopen. Maar is dat wel zo verstandig. Want over ruim een half jaar komt de PSP en de Nintendo DS eraan. Wat denken jullie ervan?

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wachten zeker wachten... ga niet voor de Nokia, dat is echt huilen met de pet op. Wacht tot de consoles komen die er echt voor bedoeld zijn om mee te gamen. Ik zou voor de PSP gaan als ik jou was, al denk ik dat de Nintonde het beter gaat doen, omdat ze al een goede naam hebben op het gebied van hand-helds.

3. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    idd! de 'echte' handhelden hebben naar mijn idee ook een veel groter / beter vooruitzicht... (kwalitieit!)

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    1. De N-Gage (QD) is niet huilen met de pet op.
    2. Als je echt alleen met je handheld wilt gamen dan zou je beter op de PSP of op de Nintendo DS wachten (tenzij je niet meer kan wachte: GBA SP). Als je ook nog wilt bellen met je handheld en m/sms'jes wilt sturen, dan moet je voor de N-Gage (QD) gaan.

5. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Nee ok, het is niet huilen met de pet op, maar het kan ook zeker niet concuren met de toekomstige PSP en Nintendo DS :)

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat niet, maar wie weet kan de N-gage 2 dat wel (ookal is dat zeer onwaarschijnlijk).

7. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Laat nokia zich maar lekker bezig houden met telefoons, want daar zijn ze goed in :) Doen Sony en Nintondo hun dingetje met consoles en dan komt het allemaal goed :) (als doet SE wel goede zaken op gebied van telefonie)

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook kijken naar wat voor games je wil, ik heb een paar screens gezien van de psp in pu, maar die waren erg goed van de psp, leek me iets beter dan de DS.
    psp heeft ook veel mogelijkheden zoals muziek en films erbij

9. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de ngage QD echt niet nemen is gewoon niet echt om mee te gamen vind ik.
    Beter psp of nintendo ds of nog beter allebei als je toch een hoop geld hebt. :D

10. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    De ngage non qd was echt slecht, dus ik betwijfel of de qd zoveel beter is behalve dan dat het bellen er nu niet meer debiel uitziet.

11. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    koop die n-gage

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Dus Sony moet stoppen met het maken van: dvd spelers, cd spelers, md spelers, mp3spelers, cassette spelers, hoofdtelefonen, tv's, stereo torens, batterijen, en al die andere dingen? Da's bijna precies hetzelfde als Nokia alleen telefoons te laten maken. ik vind dat ze het best mogen proberen.

Alleen zou ik dan geen N-gage kopen :)

13. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik de 1ste Generatie N-Gage en ik moet zeggen dat je d'r echt veeeeeel beter mee af bent, als je de 1ste N-Gage koopt en niet de QD. Op de QD zitten namelijk massa's minder functies, zoals mp3 deck, tri-band etc.

[influistermodus] Het schijnt dat je met een bepaald vrijwelbekend download programma iets van "software 8)" kan downloade voor je N-Gage. Hier kun je dan per stukje "software 8)" dus gewoon 100% kosten (49,95 €uro) mee besparen.[/influistermodus]

Mocht je uiteindelijk toch voor de N-Gage kiezen, kijk dan eens op www.marktplaats.nl, want daar is er altijd wel een 2e hands N-Gage te vinden. Ik heb de mijne voor 120 €uro gekocht, en hij was nouwelijks gebruikt :D. Dat is dus nog niet eens de helft. Hierdoor houd je geld over en kun je misschien volgend jaar maart die PSP kopen (want die makeup-doos is een slecht alternatief ;))

Succes d'r mee _0/

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  14. Da Ni-LXL

Leuk Bevonden:
    0
  15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    [influistermodus]Ik heb ervaring met die software en ik moet zeggen dat het een zeer goede software is 8)[/influistermodus]

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  16. Da Ni-LXL

Leuk Bevonden:
    0
    *kick*

17. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    gewoon ff wachten.. op de DS that is..

18. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    ..maar eerst wachten tot april/mei 2005! :mad:

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Mijn TopSpin tegen jouw handheld

:D }:]

20. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de QD gekocht en ik ben er zeer tevreden over.... Toffe, oldskool en nieuwe gamez (Virtua tennis, Raymann3, Spiderman 2 etc) en je kan er films/series op kijken voor als je onder weg ben (Lache met de Simpsons/Southpark ;))

Deel Deze Pagina