welke hardware/gadget is onmisbaar voor een echte xboxer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de j, 28 apr 2005.

1. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind eigenlijk dat je een draadloze controler moet hebben, wat vinden jullie onmisbaar ?

2. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Draadloos headset, draadloos controller

3. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Een controller! Dan kan je gamen! :9 nah.. grapje...maar ik heb niks wat je echt nodig moet hebben om echt te kunnen gamen. Voor mij zijn een paar controllers al goed!

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Een Xbox is ook onmisbaar

5. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de xbox zelf zou ik gaan voor DVD movie kit... Het is gewoon zonde om die functie niet te benutten. En als extra randapparatuur en om je experience te vergroten: een Dolby Digital 5.1 surround set! Dat geeft echt zoveel meer sfeer aan je games.

6. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de echte xboxer is een live account onmisbaar!!

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    onmisbaar,mm,met mijn xbox is dat natuurlijk de controllers,de games, en de harde schijf,...allemaal logische zaken,maar echt aparte dingen kopen,mm nee doe ik niet zo,ja voor de ps2 een multi tap ofzo,...

8. PureMaximus

PureMaximus Guest

gewoon: live account met headset. wel lauwe naam natuurlijk niet als zown gozer poepsnor. en een controller en xbox natuurlijk. mooie tv .

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Degene die DVD kit zei is grapjas :p DVD van de xbox is poep :mad: DVD speler ernaast is altijd beter he :p zeker als je al zo'n vette set hebt... Dan wil je niet dat je films blijven hangen.

Vind gadgets onzin, een mooie controller, geen wireless, daz irri met batterijen.

10. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn dvd's blijven toch echt niet hangen hoor, maargoed.

11. de mijne is ideaal als DVD-speler, zeker met mijn advanced scart cable en een flinke Dolby Digital 5.1 set.

heerlijk een DVD kijken, ik heb geen aparte DVD speler nodig :D

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    IK vind draadloos ook wel handig, heb al heel wat draadjes gesloopt tijdens het lopen.

13. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik mijn xbox al vanaf dag 1 als dvd-speler en nooit problemen mee gehad! Dus vind het onzin om te zeggen dat het grappig is om een DVD kit te kopen!

En het ging om 1 gadget en mensen noemen er hier ik weet niet hoe veel op. En voor die paar euro ga je toch niet een dvd-speler (figuurlijk) laten liggen? Als je door mag gaan: uiteraard Xbox Live, 5.1 DD mooie tv enz. Maar daar ging de thread niet over! Het gaat om het geen wat Echt onmisbaar is (en aangezien controller standaard meekomt hoef je die dus niet te noemen!)

Alles blijft natuurijk subjectief en ligt er volkomen aan wat iemand persoonlijk waardeerd aan een console en dergelijke maar laat ik het zo zeggen: Wie heeft er hier op XBW een xbox zonder dvd kit? En oordeel dan nog eens.. ;)

14. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind een goede dolby set een must.. en wat betreft een draad loze controler... niet echt voor mij. schijnt dat bij draad loos er altijd een vertraging is tussen wat je ingeeft en wat er gebeurd in het spel... het is wel minimaal maar toch zou het met halo een kill kunnen zijn...

15. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    persoonlijk vind ik de draadloze controllers echt kut. de reactiesnelheid is soms niet hetzelfde als bij de gewone of de s. een goede dolby is een must en natuurlijk je headset, ik heb echt een hekel aan mensen die geen headset hebben als je op live bezigbent. kunnen ze wel schreeuwen pas op granaat, maar je hoort ze niet :p

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    een dolby surround Headset (van Logitech d8 ik)

die heb ik (nog) niet, maar dat lijkt me zooo bruut. Als je een kleine gameroom hebt, dan heb je weinig aan zoown complete set, omdat alles dan veel te dichtbij is IMO. Dan is zoown ding echt geweldig, dan komt het in principe op hetzelfde neer als een complete set, maar is veeel goedkoper, makkelijker aan te zetten enz..

17. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    - system link kabel
    - dolby s. set
    - headset
    - capture card
    - pc

[en natuurlijk H1 > H2]

18. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1

Een beetje set is in te stellen op ruimte...dus je kan aangeven dat je kleine behuisd bent,past de set het geluid aan...

Ik weet niet of vrouwen onder hardware vallen,maar de mijne is onmisbaar als ik aan het gamen ben..aannemen telefoon,drinken pakken,bakje chips/snoep enz enz.
    Laatst nog stond er iemand van de bioscoop aan de deur ivm kortingskaarten,dan sta ik dan met me headset en controller in de hand(erg handig verlengkabels)..."he,je bent aan het gamen" zegt ie...Ik zeg"en daarom heb ik geen interresse"...kostte me wel een doelpunt.
    Was mijn vrouw thuis geweest,"schat,de deurbel!!"

Ik heb het er al even over gehad,verlengkabels!!
    Die zijn onmisbaar!!!!
    Al zijn ze aardig aan de lengte al ,een extra 2 meter is nooit weg!!

19. de r

de r Guest

Een Neon Ligten In Je Xbox

20. de r

de r Guest

een dvdkit

Deel Deze Pagina