Hallo allemaal... Ik heb besloten een LCD scherm te kopen, maar dat blijkt dus niet zo makkelijk te zijn als ik gedacht had. er zijn zo veel merken en types.. het lijkt wel een jungle... Ik had mijn ogen laten vallen op de Panasonic TX-37LZD70 en de Samsung - LE37M86BD Nou hoopte ik hier wat meer informatie/advies te krijgen, mijn budget bedraagt 1000 euro, dus ik hoop dat ik daar voor een mooi scherm kan krijgen. Ook heb ik mijn Xbox 360 in november 2007 gekocht, moet ik dan ook nog andere kabels er voor kopen voor betere kwaliteit? Ik ben niet echt een Xbox 360 dokter dus de vragen kunnen nogal dom klinken! Hoop snel wat te horen Groetjes!
Aller eerst welkom op het forum. Maar als je een beetje had gekeken had je dit topic wel gezien HDTV En Digitale Televisie. het is een sticky topic. dus staat altijd boven aan, en daar staat vast al wel een antwoord. als antwoord op je vraag. met dat budget zou ik een plasma kopen.
Sony Bravia Full HD zijn nu in de aanbieding voor 999,- ik geloof iets van 80 - 90 cm beeld, best netjes dus
slotje, gezien de link in post #2 Verder welkom op het forum Gekkerd. Volgende keer wel even de search-functie gebruiken