Welke Headset voor mijn ipod?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Franko, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een goede headset om mijn ipod oordopjes ( zijn overleden) te vervangen.

Ik zat te kijken naar de senheisser HD 202 voor 29 euro. ik wil er niet meer dan 40/50 euro aan uitgeven.

zijn er nog andere opties welke een goed geluid produceren? ( het liefst niet meer van die kleine zoals de standaard ipod. daar komt nooit echt een goed geluid uit)

2. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wesc Street headphones zijn echt de vetste imo.. In het wit is die het vetst :D Goed geluid, goed uiterlijk en niet duur

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kan ook gewoon in het iPod topic hè ;) Maar de Creative EP630 rulen. Ik heb ze zelf ook (toevallig :+), maar het zijn goede oortjes voor weinig geld. Een aantal mensen op dit forum hebben ze ze ook waarvan ik het weet.

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof hoofdtelefoons alleen voor een ipod zijn dat ze in het Ipod topic moeten... Kijk hier even.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat je ook beter daar je vraag stelt :). Dat maakt dit topic dubbelop dus slotje.

Wat ik je al kan zeggen met mijn beperkte kennis over hoofdtelefoons is dat Sennheiser meestal wel garant staat voor kwaliteit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina