welke kabel voor rgb scart + stereo uitgangen?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CyberMonkey, 22 jun 2002.

1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben een cheapass tvtje, scartingang, maar géén stereo geluid. Dat is dus uiteraard nogal sucky. Maar de miniketen staat opgesteld naast de tv, en die heeft zo'n rode en witte ingang vanachteren (n is uiteraard wél stereo).
    Bestaan er scartkabels die het beeld (liefst rgb, mogelijk later beter tvtje) én het geluid doorzenden maar het geluid ook verzenden langs 2 zo'n uitgangen? Ik heb er al eens zo ene gezien maar kzou niet weten waar.
    Weet iemand wat ik bedoel?

2. Xbox4life

Xbox4life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die heb je bij je xbox gekregen ;) je moet gewoon ff 2 verlengsnoertjes kopen waar de stekkertjes op zitten, het gele kabeltje in dat scart blokje douwen, dat scart blokje in je tv, die witte en rode kabel verlengen en naar je stereo leiden

3. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar er was toch ook een scart kabel mét rgb en dan zo'n rode en witte uitgang erop??

4. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Niet van MS zelf. Wel van 3rd parties.
    Ik heb er nog één van liggen maar die heb ik snel een la ingegooid want die was slechter dan mijn originele kabel en heb er een advanced scart opgezet. Het geluid heb ik vervolgens vanaf mijn tv doorgelust naar de versterker (die verbinding had ik zoiezo al liggen voor tv-geluid op de versterker, dit is dus eigenlijk nog makkelijker).
    Dus haal een advanced scart voor het rgb signaal en voor geluid gebruik je de rood-wit uitgangen van je tv om aan te sluiten op je stereo, heb je meteen ook je tv-geluid op je stereo.

5. CyberMonkey

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik bedoeld die third-party. Maar als het zo'n brolkwaliteit is zal ik idd beter die advanced scart kopen.

6. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er één liggen van het merk met iets van 'Team' in de naam. Komt bij de FRS vandaan. Ik wil niet meteen zeggen dat iedere 3rd party kabel slecht hoor. Dat is waarschijnlijk ook niet zo.
    Ik kan dus zeggen dat degene die de FRS verkoopt (iig in ons dorp) van iets met 'Team' in de naam niet goed werkte.

Deel Deze Pagina