Welke netwerkkabel moet je hebben van de pc naar een xbox te gaan?? ik heb nu 2 netwerkkaarten en een netwerkkabel maar die is niwet goed.
hee kan iemand even zeggen hoe het nou echt moet want ik snap het nog niet helemaal... Je hebt een xbox en een PC. Je hebt 2 netwerkkaarten in je pc, eentje voor de ingang van het kabelmodem, de andere voor de verbinding tussen PC en xbox... Je koopt die kabel en douwt hem tussen PC en xbox... Je download xbconnect... EN dan doet ie het? of moet je nog meer doen?
zie de FAQ!!!!!! {{{{zucht}}}} • Windows ICS connectie (dubbele netwerk kaart/USB modem) Kies een Windows ICS verbinding (dubbele netwerkkaart/USB modem) als: o Je jouw breedband verbinding voor xbox live wilt delen met een computer o Jouw computer een USB (niet ethernet) of een interne Kabel/DSL modem heef t o Je het niet erg vindt dat jouw computer aanstaat als je met jouw xbox live gaat spelen NB deze setup werkt ook voor system link via gamespy of xbconnect Directe Connectie De directe connectie is de gemakkelijkste manier om xbox live te instaleren 1. Schakel je Xbox en je kabel/DSL modem uit.(zie instructie uitschakelen kabel modem) 2. Sluit de ethernet kabels aan op de xbox en de kabel modem (zie instructie kabel modem om te controleren welke kabel je moet gebruiken) 3. Schakel je kabel/DSL modem aan, vervolgens zet je jouw xbox aan (zonder disk) 4. Kies vervolgens Xbox Live via de Dashboard of plaats een xbox live spel in jouw xbox Als je via de Dashboard het xbox live welkom scherm word vertoond ben je on-line!
zo heb ik het: wij hebben thuis 2 pc's er zit een netwerkkaart in een pc(hoofdpc daar komt het internet naarb binnen) en mijn pc met een andre netwerkkaart, die zijn aan elkaar verbonden nu hebn ik een netwerkkaart gekocht en in mijn eigen pc gedaan dus ik heb 2 netwerkkaarten en een crossover ethernet netwerkkabel. en 1 kant van me netwerkkabel zit in me xbox en 1 in me pc. en nu werkt het.