Welke kabel !?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MasterCp, 24 jun 2002.

1. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt een advanced scart.

3. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    reply

ok bedankt :D die is al in bestelling maar moest het ff zeker weten, kan ik dan strax ook Dolby digital geluid krijgen of moet daar weer een andere kabel special voor bij ?

4. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik heb ook zo'n jvc-setje, wel een ander model. Ik hoop voor jou dat ie een optische ingang heeft anders heb je nog geen digitaal geluid! (Die van mij heeft 'm namelijk niet)

5. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aiiii bedankt voor de tip, dat moet ik zeker niet hebben nee
    ff specs kijken

6. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmz staat er niet bij.. dat word wel ff goed vragen in de winkel straks..

7. 100%Jean

100%Jean Guest

Ja ik zou goed kijken want ik vind het echt verneukt dat ik geen digitaal geluid heb tijdens een lekkere pot Halo. Toch klinkt surround ook niet verkeerd:9 :9

8. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En of Halo 0wnz :) ik heb em nu op zowat alles uitgespeeld.. moet alleen de laatste 3 levels op normal en heroic nog halen.
    Co-operative play is ook wel vet... behalve als iemand die bij je komt die geen xbox heeft *kuch*loser*kuch* je de hele tijd inmaakt =(

Laatst bewerkt: 24 jun 2002
  9. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    tjah ik zie niet direct een optische ingang bij die technische specificaties.
    Idd best eens vragen in de winkel.

10. cyberraiser

cyberraiser Livet är bra!

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoonlijk is het zo dat als je een setje koopt, er GEEN optische ingang bij zit. Als dat het geval is, kan je het gewoonweg VERGETEN!!!

Om thuis gebruik te kunnen maken van DD heb ik het volgende gedaan:

Ik had al een VideoLogic DD setje gekocht voor mijn PC. De DECODER van dat setje heb ik gepakt.
    De Advanced kabel voor de XBOX gekocht.
    De glasvezelkabel van mijn DVD gepakt (die had ik toch nog over omdat mijn versterker GEEN optische ingang heeft).

De glasvezel tussen de ADVANCED kabel en de DECODER gedaan. Vervolgens de kabels van de DECODER aangesloten op mijn Yamaha 592 versterker - deze heeft namelijk discrete ingangen ONDANKS dat ie GEEN DD is.....wat een gelukkie!!!! En zo heb ik dus een gesimuleerde DD!!!

Succes!!!

-------------------------------------------------
    * 2 controllers - één van de Reward pack: het is MIJN XBOX, dus mijn vriendin blijft er van af!!!! Nog iemand geinteresseerd in een controller?
    * 4 games:
    1 Halo (natuurlijk).
    2 Rallisport Challenge (toch GEEN Colin McRae, dus ik kijk uit naar Colin .
    3 Abe's World (gaaf zo'n odyssee! Ik vraag me af wat Homeros er van gevonden zou hebben).
    4 Fifa
    5 Deadly Skies (ERRUG goed, maar het DD geluid had wel VEEL beter geimplementeerd kunnen worden!!!!)

Wishlist
    1 Colin McRae
    2 Battlefield 1942
    3 XIII
    4 Pacman World 2
    5 Sonic

11. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ARGH :mad: naja.. thnx for alle informatie en ik zal toch maar es ff heel goed vragen aan die gasten... en als ze met me meelullen en zegge dat zit er wel op.. dan is het makkelijk dan zeg ik gewoon : Mag ik hem terug brengen als het niet werkt ? :D

Deel Deze Pagina