hallo allemaal _0/ Ik wil graag XBconnect aansluiten bij mij thuis, maar ik weet niet zo goed welke kabeltjes ik nou moet hebben! ik wil graag van mijn moden naar een router(die ik ook nog moet kopen) en van de router dan naar PC en Xbox, ik weet wel dat ik dan (als het goed is) straigt kabels nodig heb maar als ik op internet op zoek bij bijvoorbeeld www.dixons.nl, dan staat dat er nooit bij of het straigt of crossed kabels zijn! ik heb 1 kabel van 7,5 of 10 meter nodig en 1 van 1,5 of 3 meter, deze heb ik al gevonden maar of die goed is? deze voor naar de Xbox: Bandridge CL70008X UTP cat. 5 netwerkkabel blauw 7,5 meter 13,99 Art.nr. 7036841 7,5 meter············· Cat. 5 goedgekeurd Gegoten kabel RJ-45 connector blauw UTP kabel Deze blauw gekleurde UTP kabel heeft een lengte van 7,5 meter en is Cat. 5 goedgekeurd. De UTP kabel heeft een RJ-45 connector en kenmerkt zich door de hoogwaardige afwerking. UTP kabels kunnen gebruikt worden voor de uitbreiding van een netwerk van HUB naar PC of voor het aansluiten van een ISDN-lijn op de computer. en deze voor naar de PC: Bandridge CL70002G UTP cat. 5 netwerkkabel groen 1,5 meter 6,99 Art.nr. 7036827 1,5 meter············· Cat. 5 goedgekeurd Gegoten kabel RJ-45 connector Groen UTP kabel Deze groen gekleurde UTP kabel heeft een lengte van 1,5 meter en is Cat. 5 goedgekeurd. De UTP kabel heeft een RJ-45 connector en kenmerkt zich door de hoogwaardige afwerking. UTP kabels kunnen gebruikt worden voor de uitbreiding van een netwerk van HUB naar PC of voor het aansluiten van een ISDN-lijn op de computer. de vraag is of ik deze kabels nou moet kopen of andere, ik hoop dat iemand mij verder helpt, Dirk Jan *EDIT: Ik wil hem graag wel in de buurt kunnen kopen ik woon in Hellevoetsluis
in een xbox kan toch gewoon een rj 45? dus mijn antwoord is: ja die kabels zijn goed en er zal vast een pc zaakje zijn die ze verkoopt
op de doos.... RJ-45 staat voor het soort plugjes, alle netwerkkabels zijn rj-45 kabels. je hebt dan crossed en straight. straight gebruik je als je via een router verbinding maakt en crossed voor als je ICS gebruikt, dus via je pc op Live of XBC wil.
En daarmee kan hier een mooi slotje op. Stel je voor dat iedereen hier zijn vraag over welke kabel steld in een nieuw draadje, in plaats van een centrale, daarvoor geschikte draad, te gebruiken.