12 maart ga je naar de winkel, en zet je je tentje op, slaapzakje neerleggen, en Gameboy Advancen todat het eindelijk 14 maart is 08:30 De winkel gaat open. Helaas lagen er al vanaf 9 maart gasten voor de deur, maar je kan toch nog zon mooie Xdoos bemachtigen. Welke games koop jij erbij? of welke heb je in bestelling staan? Ikke zelf: Abe's Halo Blood Wake Fuzion Frenzy Gotham Dead or Alive 3
Heb niet zoveel geld 1 Xbox 1 extra controller 1 DVD remote (denk ik) 1x Project Gotham (die is zeker) en ehm de rest weet ik nog niet
Ik doe er denk ik inderdaad ook een DVD remote, een xtra controller en een Advanced cable bij. heb je eigenlijk per se een memcard nodig?
1 controller+memory card+ rallysport, een als het budjet het mij toelaat ,amped de DVD krijg ik van mijn vader want die wil dvd's zien als die mem niet nodig is koop ik die nog niet op de lauch
ja ik koop denk ik ook geen memory card als ik hem nie nodig heb maar bij waar gebruik je die eigenlijk voor? maar ik haal: -xbox -extra controller -amped -halo -doa3 waarschijnlijk nog project gotham racing of brute force(1 van de 2) brute force, ik weet nog nie of da een launch game is. de ene keer zeggen ze van wel de andere keer van nie. en mischien nog dat dvd ding.
Een memory card heb je in principe nooit nodig, nehalve als je een savegame van een Xbox naar een andere wilt transporteren.
Hardware: -XBox -Extra Controller -SuperScart Software: -Halo -DOA3 -PGR -JSRF -Wreckless Na deze games is het voor mij wachten op Soul Caliber 2, FFXI, MOH, ISS, Unreal Championship, en hierna ga ik een Ps3 reserveren
Zoals Kobold al zegt... Memory card is onnodig.. Aangezien ik toch niet heel veel mensen ken die meteen in het begin een Xbox kopen en waar ik ook savegames mee wil uitwisselen (ik speel het zelf wel uit) heb ik die sowieso nie nodig..
ik wacht eerst tot ik mijn examen heb gehaalt (anders komt er nix van terecht ben ik bang) en dan ga een xbox met amped kopen en later nog dead or alive3, tony hawk3 en mischien nog tony hawk 2x en de rest zie ik nog wel als ik nog geld heb
Alweer vergeten wat gevraagd werd.... volgens mij gelijk kopen....hmmmm......eigenlijk alles wat ik op dat moment kan betalen en geen voetbal/snowboard of racespel is je vraagt je af waarom ik hier op heb gereageerd.....
Heb vandaag het nieuws nog niet doorgenomen dus ik kan fout zijn : Zo ver ik weet is JSRF zowat klaar en zal op 14 maart in de winkels liggen, JSRF is ook geen game die een maand of 8 uitstel nodig heeft, over die hele game doe je hoogstens 8 maanden
mijn Line Up: hardware: Xbox 3x extra controller DVD Remote Software: Wreckless Halo Dead or Alive 3 Amped! beetje van alles!