hallo hallo, ik heb een vraag ik krijg binnekort xboxlive, ik ga dan ook een nieuw hotmail account maken. maar ik had gehoord dat je ouder dan 18 moet zijn om een code te redeemen (gold live kaart 3 of 12 maanden) klopt het dat als je bijv. je leeftijd als 15 invult bij je hotmail account dat je dan creditcard info moet invullen of kan je dan ook gewoon een code redeemen (gold) ? ik wacht dan ook met het aanmaken van een hotmail account. Groetjes damiaan015
Doe dan gewoon voor de zekerheid 18 jaar invullen. Tevens moet je ook 18 jaar zijn om op de servers van EA-games te spelen.
Ja is goed ga ik doen. Jongens jullie willen niet weten hoe erg je hebt geholpen.hele erg bedankt. Hoe sluit ik het forum? Groet damiaan015
6 jaar geleden ja Maar dat is niet het juiste topic hiervoor, je moet maar even in de Games fora kijken
Je kunt martinibaby wel een pm sturen, die zoekt ook nog mensen die CoD4 spelen. Kan hij eindelijk die rukgame van een Bioshock Infinite weg leggen.
Ik speel nog regelmatig CoD4. Blijft gewoon de beste CoD ever! de hackers zijn gelukkig al lange tijd weg, af en toe nog wel eens een grapjas, maar lang niet zo erg meer. Btw heb je een headset?
Martinibaby is nog bezig om een team van 6 jarigen samen te stellen om te bewijzen dat die je aan alle kanten ownen in BF3 dus heeft geen tijd voor CoD4 , sorry serieus? Is dat in MW2 ook al zo? Misschien dat ik dan weer eens 3rd person team tactical kan spelen
Ja! ik heb een headset en vind het inderdaad de beste cod! ik stap over van wii naar xbox jaja ik heb over anderhalfe week xbox live als het allemaal lukt. ik ga de Datel X360 Wireless N Networking Adaptor kopen om online te kunnen. ik mag namelijk geen kabel van me pa. dan maar zo !