Welke magazine is het beste?

Discussie in 'Algemeen' gestart door lowimpact, 24 apr 2005.

1. lowimpact

lowimpact Known as Wackoon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een magazine, maar welke is het beste?

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    awel, dit zijn mijn persoonlijke meningen:
    gunk: niet kopen, dat zijn nog echte roekies is mijn ogen, ze maken zoveel fouten, en ze hebben geen eigen mening, ze doen alles voor het geld(kijk maar naar de revieuw van playboy the mansion:krijgt 96)
    gamepro: zou ik helemaal niet kopen, is echt niets waart
    power unlimited: zijn echt wel goed, er zitten een paar mensen tussen die nogal irritant kunnen overkomen, maarja , nobody is perfect
    opm2: voor playstation 2(playstation,psp,...) het beste magazine,gewoon top
    officieel xbox magazine: voor xbox natuurlijk enorm goed dus,ook top
    ...

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is zeker een mening want ik vind gamepro juist heel goed en PU een zuigblad.

4. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind PU ook drie keer niks!
    Ze behandelen games die al heel lang uit zijn bijvoorbeeld....
    ik vind z eniet echt up to date ..
    Maar is inderdaad mijn mening

Official Xbox magazine Vind ik heel goed
    is alleen engels en vrij duur

5. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PU en Xboxmagazine. Wat heeft dit met Games te maken ? :)

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    @Feodor. nix :+
    en het moet eigenlijk in de Xbox magazine thread

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik denk dat het overbodig is om hierover een thread te maken. Kan je beter een poll maken met de vraag: ''Wat is jullie lievelings magazine ?''

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    of je stapt eens uit je luie stoel en kijkt in de winkel welke jou fijn lijkt |:-

9. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    of je koopt gewoon alle magazines een keer, en kijkt welke het leukste is, je kunt het beter niet aan andere vragen want JIJ moet het leuk vinden, wat wij leuk vinden heeft er niks mee te maken dat telt alleen voor de populariteit.

ps: mijn tip PU of XBM _O_

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Als je alleen een Xbox hebt XBM

Als je op je Xbox gamed en PS2 of PC of NDS of PSP of NGC is PU denk ik iets voor jouw!

Naja koop ze allebei en kijk wat je leuk vind!

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff...dit word een ''Opsomtopic'', straks zie je iedereen nog: Mechassault 2 of Ghost Recon 2 ? :eek:

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    kben lid van Gamepro en PU, en ik lees ze allebei met veel plezier, verder koop ik af en toe ook nog het XB magazine, gwoon die nederlandse, om te kijken wat ze voor cijfer geven aan een game, die hun uitsluitend hebben getest op de Xbox.

PU vind ik soms een beetje apart, want zoals met de review van GT4, gaan ze 24 uur achter elkaar die game spelen, en noemen ze et saai.. 24 uur :cool: vind je het gek dat ie dan saai word?!? |:-

met Gamepro heb ik nooit problemen, zei geven een duidelijk beeld van games, wat bij PU soms nog wel es vergeten word, omdat ze grappig proberen te doen. soms is dat wel grappig, maar het vern**kt de artikelen...

edit:// duidelijk een mening gegeven, geen opsom dus van mij, moest et ff kwijt ;) :cool:

Laatst bewerkt: 24 apr 2005
  13. ghostface killah

ghostface killah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf ben lid van de Xbox Magazine (natuurlijk8)).
    Het is een uitstekend blad, waar de games kritisch beoordeeld worden. Het is ook het grootste blad met de meeste informatie over je xbox.
    De PU koop ik soms los als ik verder niets te doen heb.Ook een goed blad, maar wordt niet serieus genoeg genomen. Wel erg leuk natuurlijk (maar we willen meer;))

Maar van die twee magazines is de XBM het fijnste en het leukste om te lezen!!!
    Als je op een gegeven moment eruit gekomen bent, dan hoor ik verder wel...
    Mzzl en succes!:)

14. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    PU zuigt, ze geven de xbox versie van ghost recon 2 hetzelfde als de ps2 versie terwijl de xbox versie op gamerankings 2 punten hoger krijgt. Ze hebben het niet eens gespeeld, wat die versies zijn totaal anders. Verder lullen ze 3 pagina's vol met onzin wat ze een review noemen, nee, ik vind het niets! Zeer leuk om te lezen maar te weinig info, plus dat ze vaak als fanboys overkomen.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    you say what I Think _O_

16. ghostface killah

ghostface killah Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ja je hebt wel gelijk hoor.
    Maar nu eens de positieve kant van de Power Ulimited.
    Wat vinden jullie dan van de PU? ...

17. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik was vroeger lid van Gameqeust maar dta werd gamepro wara ik diep teleur gesteld was na 1 jaar daarvan heb ik me lidmaatschap af gezegt en ben nu lid van xbox magazine (nl) en die bevalt me prima

18. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    PU en GamePro zijn allebei goede bladen, maar met een heel eigen stijl. Vind de reviews en zo van de PU persoonlijk een stuk leuker om te lezen dan die van de Gamepro. Pak er gewoon een paar op en lees wat door.

19. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben lid van Gamepro en bevalt me goed. Veel info en naar de meeste behoordelingen kijk ik meestal niet zo zeer naar. Ik test spellen die ik interesant vind eerst, mijn eigen mening is natuurlijk voor mij de beste mening. Ik koop XBM en de PU ook welles XBM vind ik ook heel nutig en de PU vind ik gewoon ook geinig. Ze doen alleen niet zo serieus als anderen bladen. Bij gamepro kun je ook voor de DVD abo kiezen. Dan vertellen ze revieuws en natuurlijk veel fimpjes en meer screens. En het ligt eraan of je meerdere consoles hebt dan alleen de xbox. want als je alleen een xbox hebt dan is XBM denk ik een betere dan de PU of Gamepro.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ahh dat was ik ook en ik wou ook bijna mijn abbo opzeggen. Maar toen ik het wou doen kreeg ik het geweldige blad in mijn brievenbus met grote letters: TOTAAL VERNIEUWD. Het is nu een super blad. Ga eens naar de sigarenboer en lees het blad opnieuw een keer. Het is ernstig veranderd. Geen gekke kleuren enz. Maar alles netjes en goede info. _O_

EDIT: 400e post _O_ :+

Deel Deze Pagina